کد خبر : 1273705 | 17 مهر 1394 ساعت 17:58 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید در مشهد استقلال را شکست دهیم

خمیسی: آخرین گل هادی برابر ما خارق العاده بود

مدافع پدیده مشهد عنوان می کند روز سختی را برابر هادی نوروزی پشت سر گذاشتند و از این اتفاق شوکه شده اند.

خمیسی: آخرین گل هادی برابر ما خارق العاده بود
به گزارش "ورزش سه"، محمود خمیسی، مدافع پدیده مشهد که اکنون تیمش در رده نهم جدول حضور دارد، امیدوار است بتوانند تا پایان لیگ به این روند امتیازگیری ادامه دهند و رتبه ای در خور شان هواداران این تیم کسب کنند.

او که هنوز درگذشت کاپیتان پرسپولیس را باور نمی کند در این باره می گوید: هادی بازیکنی تکنیکی و در عین حال قدرتمند بود که کار را برای هر مدافعی سخت می کرد. او دقیقا کارگر تیمش بود و در همین بازی آخر برابر پرسپولیس ما مغلوب پاس گل و در نهایت گل خارق العاده او شدیم. نمی توانم این مرگ را باور کنم و برای او آرزوی شادی روحش و صبر برای خانواده اش را دارم.

خمیسی درباره شرایط پدیده نیز گفت: تمرینات مناسبی را پشت سر می گذاریم و از همه نظر برای ادامه مسابقات آماده هستیم. مطمئنا کار ما از این ببعد سخت تر خواهد بود و باید امتیازات لازم را در نیم فصل اول کسب کنیم تا در ادامه راه و در نیم فصل دوم دغدغه ای نداشته باشیم. تعطیلی لیگ هر چند در شرایطی بود که ما نتایج خوبی کسب کرده بودیم و در آمادگی مناسبی به سر می بردیم اما از آن استفاده کردیم و با کادر متعهد و مجربی که در اختیار داریم امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز موفق باشیم.

مدافع پدیده ای ها درباره دیدار هفته هشتم این تیم برابر استقلال که در صدر جدول لیگ برتر حضور دارد نیز گفت: مسلما این یکی از دیدارهای سخت ما خواهد بود و باید طوری در زمین ظاهر شویم که حریف نتواند با امتیاز از مشهد خارج شود. آنها خیلی باهوش فوتبال بازی می کنند و از کوچکترین فرصت برای صدمه به حریف استفاده می کنند اما مسلما پدیده به آنها این فرصت را نخواهد داد و باید در مشهد استقلال را شکست دهیم و امتیاز خانگی را از دست ندهیم.

دیدگاه‌ها