کد خبر : 1273737 | 17 مهر 1394 ساعت 22:42 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

نویر:من عامل گلزنی های لواندوفسکی هستم!

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در چهار بازی گذشته خود دوازده بار گلزنی کرده که این آمار توجه محافل فوتبالی دنیا را به وی جلب نموده است. امروز نویر هم در اینباره نظر داد.

نویر:من عامل گلزنی های لواندوفسکی هستم!
به گزارش "ورزش سه"، اگر کسی مایل است راز طوفان اخیری که روبرت لواندوفسکی در گلزنی به راه انداخته است را بداند، بد نیست از مانوئل نویر سوال کند.
دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن امروز به "کیکر" گفت:" او موقع تمرین وقتی با من روبرو می‌شود مردد و مستاصل به نظر می‌آید، اما شاید این مسئله را بتوان به فال نیک گرفت چرا که باعث می‌شود در بازی‌های بعد اینچنین حریص عمل کند و چند برابر هم گل بزند."
نویر در این مصاحبه اطلاعات جالب توجه دیگری را هم به زبان آورد که از آن جمله می‌توان به چشم‌اندازش برای ادامه کار در تیم ملی اشاره کرد:" قصد ندارم بعد از جام جهانی 2018 از بازی‌های ملی کناره‌گیری کنم. اصلا هنوز تصمیم نگرفته‌ام تا چه مدت می‌خواهم به کار در تیم ملی ادامه دهم. معتقدم من یکی از ارکان مهم مانشافت هستم. برای سال‌های آتی انگیزه زیادی دارم."
وی درمورد اینکه آیا مایل است به روش الیور کان با بالا رفتن سنش هم کماکان از دروازه حفاظت کند و آیا به حضورش در تیم ملی تا سال 2022 ادامه خواهد داد، گفت:" آن موقع باید ببینم که آیا همچنان در باشگاهم و در تیم ملی از آمادگی لازم برخوردار هستم یا خیر."
گفتنی است نویر در جام جهانی 2022 قطر 36 ساله خواهد بود.

دیدگاه‌ها