کد خبر : 1273786 | 18 مهر 1394 ساعت 10:36 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

بهروان: اگر وعده ها عملی نشود بی انصافی است

غلامرضا بهروان معتقد است اگر به وعده هایی که در مورد هادی داده شده عمل نشود بی انصافی محض است.

بهروان: اگر وعده ها عملی نشود بی انصافی است
او که با "ورزش سه"، گفتگو می کرد در این باره گفت: هادی بچه نجیبی بود. تو استان که بود برای پرسپولیس قا ئمشهر بازی می کرد. ابتدا کشتی گیر بود. مربی اش نادر ناظری بود. تو نوجوانی بین فوتبال و کشتی مردد بود. خیلی کشتی گیر خوبی بود. مقام کشوری هم داشت. مربی اش وقتی هادی فوتبال را انتخاب کرد خیلی تلاش کرد وی را به کشتی برگرداند. او بدن محکم و چغری داشت و مربی اش می گفت یکی از نوابغ کشتی خواهد شد. به خصوص که قدرت عضلانی اش بسیار بالا بود و کوله های خوبی داشت.

بهروان ادامه داد: بعد از اینکه هادی به رحمت خدا رفت خیلی ها وعده دادند امید که وعده های خود را عملی کنند وگرنه این نهایت بی انصافی است. هادی هنوز یک خانه از خودش ندارد.. از خیلی از تیم ها طلب کار است از جمله نفت تهران. طلب های او را بدهند کافی است. من وقتی بچه هایش و هم چنین همسرش را می بینم دلم خون می شود و الان وظیفه ما به معنی واقعی حمایت از این خانواده است.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در مورد هادی به این نکته هم اشاره کرد که او فرد درون گرایی بود. همه چیز را در خودش می ریخت و خیلی اهل کدورت نبود.

به هر صورت تغییر بازی پرسپولیس از 23 به 24 و برگزاری بازی پیش روی پرسپولیس در ساعت 18:24 تنها کاری بود که از دست ما برای ما هادی برمی آمد. امیدوارم دیگران هم به وعده های خود عمل کنند. وعده هایی که داده اند و حقی که به گردنشان است. مثلا الان باشگاه نفت باید طلب هادی را به حساب خانواده اش وایز کند. هادی که از این خانواده گرم و صمیمی رفت. حال باید کاری کنیم همسر و بچه هایش دغدغه گذران زندگی نداشته باشند.

دیدگاه‌ها