کد خبر : 1273899 | 18 مهر 1394 ساعت 15:15 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

دست زدن به کواچ باید با وسواس باشد

دبیر فدراسیون والیبال از تنگی وقت برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی و حساسیت کار کواچ خبر داد.

دست زدن به کواچ باید با وسواس باشد
به گزارش "ورزش سه"، موضوع حضور مربی خارجی در تیم ملی والیبال ایران بسیار جدی شده است و از طرفی دیگر کواچ شرایط فدراسیون ایران را برای ماندن و تغییرات قبول کرده است. حالا محمدرضا داورزنی به این پذیرش شرایط توسط کواچ اکتفا نکرده است و می گوید هنوز مذاکرات ادامه دارد.

 با این حال ماندن و یا رفتن کواچ شرایط خاص خودش را دارد و در این باره محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال می گوید:« نزدیک ترین زمانی که مربیان خارجی می‌توانند به ایران بیایند 14 فروردین است و آخرین آن 14 اردیبهشت، چون مربیان خوب دنیا درگیر تیم های باشگاهی هستند و اگر به پلی‌آف نروند تقریبا 20 فروردین کارشان در باشگاه‌ها تمام می‌شود اما اگر به پلی آف بروند حدود 14 اردیبهشت می‌توانند به ایران بیایند. مگر ما چقدر وقت برای رفتن به مسابقات انتخابی المپیک داریم، حالا هر مربی باشد زمان کم است. بنابراین دست زدن به کواچ باید با وسواس باشد. ضمن اینکه من به هیچ عنوان نحوه مدیریت کواچ را نمی‌ پسندم و به خود آقای کواچ هم گفته‌ام، اما نه اینکه ایشان از لحاظ فنی اطلاعات کافی را نداشته باشد چون بالاخره ایشان دوبار صاحب مدال المپیک شده است پس قبلا این تجربه را به عنوان بازیکن پشت سر گذاشته است. »

دبیر فدراسیون والیبال در مورد سری گذشته مذاکرات با مربیان درجه دنیا و شرایط کنونی مذاکرات می گوید:« در آن مقطع با بسیاری از مربیان تاپ دنیا صحبت کردیم. آقای مک کاچن که تیمش قهرمان المپیک 2008 پکن شده بود، رزنده، آناستازی، آلکنو و مربیان بسیار سطح بالایی را صحبت کردیم همه آنها به نوعی نمی‌خواستند به ایران بیایند. حتی آناستازی و برناندری که گزینه‌های نهایی ایران بودند، شرایطی را برای ما خواستند که این شرایط خیلی مورد قبول فدراسیون نبود. قطعا ما اگر آن کارها را انجام می‌‌دادیم کارشناسان در مورد ما انتقاد می‌کردند که چرا ما به این موضوع تن داده‌ایم و در واقع گزینه‌ای که برایمان می‌ماند با توجه به حضور مرحوم معدنی، کواچ بود که تا آمدنش به ایران معدنی تمرینات را پیش ببرد.»

دیدگاه‌ها