کد خبر : 1273909 | 18 مهر 1394 ساعت 17:09 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

ترس رئال مادرید از حضور بیل مقابل بوسنی

باشگاه رئال مادرید که دو شب پیش کریم بنزما را به دلیل آسیب دیدگی در بازی تیم ملی فرانسه و ارمنستان، به مدت سه هفته از دست داد، بیم این را دارد که برای گرت بیل نیز امشب اتفاق مشابهی تکرار شود.

ترس رئال مادرید از حضور بیل مقابل بوسنی
به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید که فصل گذشته نتوانست ارزش های خودش را آنچنان که باید نشان دهد و بیش از هر چیزی این مساله را به تاکتیک های آنچلوتی و بی مهری هم تیمی هیاش به او داخل زمین نسبت داد، فصل جدید را درخشان و موثر آغاز کرد.

او که در ایده های سرمربی جدید رئال مادرید "رافا بنیتس"، یک نقش محوری و کلیدی دارد، فصل را بسیار امیدوارانه آغاز کرد و حتی در چند بازی ابتدایی رئال، گل زد و پاس گل نیز داد؛ با این حال یک مصدومیت غیرمنتظره در مثابل شاختار، بار دیگر او را از میادین به دور نگاه داشت.

او پس از نزدیک به سه هفته دوری، در بازی مقابل اتلتیکو و در نیمه دوم به میدان آمد و البته نتوانست کار خاصی هم انجام دهد. بیل پس از این بازی بلافاصله راهی اردوی تیم ملی کشورش شد تا خود را برای بازی حساس مقابل بوسنی مهیا کند.

ولز از این بازی یک تساوی می خواهد تا پس از دهه ها، به مرحله نهایی یک تورنمنت معتبر راه یابد. بازی بسیار سنگین در زمین بوسنی که ریسک مصدومیت در آن بالا پیش بینی شده است؛ بخصوص برای بازیکنی تکنیکی و تازه از بند مصدومیت رها شده ای چون بیل که هدف اول مدافعان هر تیمی است.

در رئال مادرید این بیم وجود دارد که ستاره ولزی خود را در این بازی برای مدتی دیگر از دست بدهند. بخصوص در شرایط فعلی که بنزما را نیز سه هفته در اختیار نخواهند داشت. اینگونه می توان گفت که 90 دقیقه بازی ولز در مقابل بوسنی برای رئالی ها، یکی از طولانی ترین 90 دقیقه های ممکن خواهد بود.

دیدگاه‌ها