کد خبر : 1273919 | 18 مهر 1394 ساعت 16:15 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی:بادامکی و شاکری مصدوم هستند اما می‌رسند

خبرهای خوب برای پدیده در راه است

قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان گفت: با توجه به حساسیتی تماشاگران ما در بازی با تیم‌های پرطرفدار پایتخت دارد، مقابل استقلال برای دل آنها بازی می‌کنیم.

خبرهای خوب برای پدیده در راه است
مجتبی سرآسیایی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به هر حال پس از وقفه لیگ باید برابر تیم خوب و بزرگ استقلال بازی کنیم و با اینکه احترام زیادی برای فوتبال استقلال قائل هستیم، می‌رویم تا یک بازی مردانه را برای تماشاگران پرشور پدیده و همچنین فوتبال خراسان به نمایش بگذاریم.

وی افزود: پدیده در تعطیلات لیگ‌برتر تمرینات منظمی را زیر نظر آقای مهاجری پشت سر گذاشته و با دو بازی تدارکاتی در کاشمر با پیام وحدت و همچنی در اصفهان با سپاهان به آمادگی مناسب و شرایط مسابقه رسیده است که انشاالله مزد زحمات بازیکنان و کادر فنی با یک نتیجه خوب و بازی تماشاگرپسند برابر استقلال داده شود.

قائم‌مقام پدیده خراسان در خصوص حواشی اردوی تیمش در اصفهان که نارضایتی پدیده‌ای ها را از میزبانی سپاهان در پی داشت، متذکر شد: قصد پرداختن صریح به این موضوع را ندارم ولیکن توقع ما مدیریت اسکان از سوی سپاهان برای تیم میهمان در این بازی بود اما پذیرایی دوستان در حد و اندازه یک تیم لیگ‌برتری نبود.

سرآسیایی در ادامه به آخرین وضعیت بازیکنان تیمش برای بازی با استقلال اشاره کرد و گفت: پس از یک روز تعطیلی از امروز دوباره تمرینات استارت زده می‌شود و انشاالله حسین بادامکی و یونس شاکری که مصدومیت جزئی دارند تمرینات خود را با ما آغاز می‌کنند تا به بازی برسند ضمن اینکه محمد مرادمند هم در اردوی تیم امید است و به زودی به ما اضافه می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه «آیا وقفه لیگ به سود پدیده بوده یا به ضرر این تیم شده است؟» گفت: قطعا در روند لیگ هیچگاه وقفه اتفاق خوبی نبوده و نیست اما اینکه برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده و ما قبل از شروع لیگ می‌دانیم که چه زمانی لیگ متوقف می‌شود می‌توانیم برنامه داشته باشیم و برای آن فکری بکنیم که این جای تبریک به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ دارد.

قائم‌مقام پدیده خراسان از اتفاقات جدید در مجموعه اقتصادی پدیده خبر داده و متذکر شد: با اتفاقات خوبی که در مجموعه اقتصادی پدیده در پیش رو است و حتی بعضا انجام شده به دنبال تقویت مالی تیم هستیم و به دنبال این هستیم تا شرایط مالی تیم را بهتر و بهتر کنیم. پدیده روزهای خوبی را در پیش دارد.

دیدگاه‌ها