کد خبر : 1273926 | 18 مهر 1394 ساعت 17:45 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با SporTV

کارلوس آلبرتو: نیمار تاثیرگذارتر از مسی است

کاپیتان تیم ملی برزیل در جام جهانی 1970 معتقد است که تاثیرگذاری نیمار در تیم ملی کشورش بیشتر از مسی در تیم ملی آرژانتین است.

کارلوس آلبرتو: نیمار تاثیرگذارتر از مسی است
به گزارش "ورزش سه"، هر دو تیم ملی برزیل و آرژانتین، اولین بازی خود از دور مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را با شکست آغاز کردند. نیمار و مسی، غایبان بزرگ تیم های ملی کشورشان بودند و این غیبت به وضوح در شکل بازی و نیز نتیجه پایانی دو تیم مشهود بود.

کارلوس آلبرتو که همراه برزیل، قهرمان جام جهانی 1970 شد و در آن جام با وجود پله، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بست، در مورد نیمار به SPORTV گفت:" به عقیده من، تاثیرگذاری نیمار روی تیم ملی برزیل بیشتر از تاثیر گذاری مسی در تیم ملی آرژانتین است. نتایج دو تیم بدون نیمار و مسی را مقایسه کنید تا متوجه بشوید از چه چیز حرف می زنم.

برزیل بیش از حد به نیمار وابسته است و این اصلا خوب نیست. زمان ما، با وجود اینکه پله در تیم ما بود و همه دعا می کردند که مصدوم نشود؛ با این حال اگر روزی به هر دلیلی او را در اختیار نداشتیم، ستارگانی چون جرزینیو، توستائو، ریولینو،جرسون و.... جای خالی او را به خوبی پر می کردند اما حالا اینگونه نیست و شاهد هستیم که برزیل بدون نیمار، نیمی از قدرتش کاهش می یابد."

دیدگاه‌ها