کد خبر : 1274652 | 21 مهر 1394 ساعت 14:21 | 25.9K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش روز:

افزایش فشارها برای استفاده ازدخیابجای کاسیاس

در اسپانیا، رسانه های ورزشی این کشور، فشارها روی دل بوسکه برای نیمکت نشین کردن کاسیاس و استفاده از دخیا در ترکیب ثابت تیم ملی را افزایش داده اند.

افزایش فشارها برای استفاده ازدخیابجای کاسیاس
به گزارش "ورزش سه"، دخیا در منچستریونایتد به مرد معجزه گر معروف است. دروازه بانی که امکان ندارد در یک بازی، حداقل یک مهار استثنایی نداشته باشد. او به دلیل نمایش های درخشانش، در دو فصل اخیر از سوی هواداران یونایتد، بهترین بازیکن این تیم شناخته شده است.

دخیا آنقدر خوب بوده که رئال مادرید برای به خدمت گرفتن او در تابستانی که گذشت، هر کاری انجام داد اما یک اشتباه و کارشکنی اداری، مانع از این انتقال شد اما در تیم ملی اسپانیا، اوضاع برای این دروازه بان جوان چندان خوب پیش نمی رود و او همچنان نیمکت نشین مرد باتجربه ای چون کاسیاس است.

پس از نمایش استثنایی دخیا در بازی شب گذشته برابر اوکراین که او با 5 واکنش فوق العاده، مانع از گلزنی بازیکنان اوکراین و در نهایت ثبت پیروزی 1-0 اسپانیا شد، امروز رسانه های ورزشی این کشور این بحث را که دیگر زمان حضور ثابت دخیا در تیم ملی رسیده، بار دیگر مطرح کرده و فشارها روی دل بوسکه را افزایش داده اند.

نشریه آ اس حتی در مطلبی به این نکته اشاره کرده است که دروازه بان ثابت تیمی چون منچستریونایتد، نمی تواند و نباید نیمکت نشین دروازه بان پورتو(کاسیاس) باشد و وقت آن رسیده که دخیا به شماره یک تیم ملی اسپانیا تبدیل شود و حق اوست که در یورو 2016 از دروازه لاروخا حراست کند.
باید دید که ویسنته دل بوسکه، در فاصله کمتر از 9 ماه تا شروع رقابت های یورو 2016 فرانسه، چه تصمیمی در مورد دروازه تیمش خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها