کد خبر : 1274903 | 22 مهر 1394 ساعت 14:56 | 34.1K بازدید | 4 دیدگاه

آمار خیره کننده پدیده جدید تیم ملی

مهدی ترابی، هر 69 دقیقه یک گل!

مهدی ترابی تاکنون در 5 بازی برای تیم ملی به میدان رفته و 3 گل به ثمر رسانده. آمار او هر 69 دقیقه یک گل زده است. آماری شگفت انگیز از پدیده جدید تیم ملی.

مهدی ترابی، هر 69 دقیقه یک گل!
به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی از پدیده های جدید تیم ملی است که کارلوس کی روش اعتقاد ویژه ای به بازی اش دارد. ترابی بعد از حضور در تیم المپیک، مقابل ازبکستان اولین بازی ملی خود را انجام داد و گل برتری ایران را به ثمر رساند. آن بازی را ایران با تک گل ترابی برد. هافبک 20 ساله سایپا سپس 45 دقیقه مقابل ترکمنستان بازی کرد. او مقابل گوام هم از دقیقه 70 و به جای سردار آزمون وارد زمین شد و یکی از گل های تیم ملی را وارد دروازه حریف کرد. در بازی مقابل عمان هم ترابی از دقیقه 60 جانشین وحید امیری شد و بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت. پنجمین بازی ملی ترابی هم مقابل ژاپن بود. یکی از قدرت های فوتبال آسیا که هافبک سایپا موفق شد تک گل تیم ملی ایران را به ثمر برساند.

ترابی در 5 بازی ملی 3 گل وارد دروازه حریفان کرده. او در این 5 بازی 208 دقیقه در زمین حاضر بوده و 3 گل به ثمر رسانده. یعنی به ازای هر 69 دقیقه یک گل که آمار فوق العاده ای برای این هافبک است.

نکته جالب در مورد ترابی اینکه او این فصل 6 بازی برای سایپا انجام داده و گلی به ثمر نرسانده. اینکه او چطور در سایپا موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده اما در تیم ملی گل های حساسی به ثمر رسانده یکی از سوال هایی است که می توان پاسخش را از مجید جلالی پرسید.

دیدگاه‌ها