کد خبر : 1275505 | 25 مهر 1394 ساعت 10:11 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اورتون - منچستریونایتد

دو تیم اورتون و منچستریونایتد، امروز در ورزشگاه گودیسون پارک شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اورتون - منچستریونایتد
به گزارش "ورزش سه"، مارتینز قصد دارد به روند خوب تیمش ادامه دهد، در حالی که یونایتد نیز پس از شکست مقابل آرسنال، به دنبال بازگشت نوار پیروزی است.

اورتون

شاگردان روبرتو مارتینز با کسب 13 امتیاز از 8 بازی در رده ی هفتم جدول لیگ برتر قرار دارند. تافی‌ها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی داشته و به دنبال ادامه این روند در این بازی خانگی هستند. هفته ی گذشته آنها مقابل لیورپول به تساوی رسیدند و البته بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتند. همچنین در بازی‌های رو در رو ، نتایج به نفع اورتون است. در حقیقت، در 5 بازی اخیر بین دو تیم، 3 پیروزی برای اورتون و 2 پیروزی برای یوناتید به ثبت رسیده است. جان استونز، مدافع تافی ها که به دلیل مصدومیت مدتی از میادین به دور بود، امروز احتمالا می‌تواند تیمش را حداقل برای دقایقی همراهی کند.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال با کسب 16 امتیاز از 8 بازی و با تقاضل گل کمتر نسب به آرسنال در رده ی سوم جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند. در حقیقت، یونایتد در فرم خیلی خوبی قرار داشت ولی شکست غیرمنتظره مقابل آرسنال، دوباره آنها را متوقف کرد و مانع صدرنشینی شان شد. حال شیاطین سرخ برای اینکه بتواند در بین 3 تیم برتر باقی بماند، باید در دیدار امروز به پیروزی برسد. رونی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

ترکیب احتمالی:

1070251

پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1070252

پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 2-1 اورتون
احتمال پیروزی اورتون: 44 درصد
احتمال پیروزی منچستریونایتد: 34 درصد

دیدگاه‌ها