کد خبر : 1275895 | 26 مهر 1394 ساعت 15:35 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

نیمار؛ لیونل مسی جدید بارسلونا

در روزهایی که لئو مسی به دلیل مصدومیت نمی تواند بارسلونا را همراهی کند، شاید هیچ چیز جز درخشش بی نظیر نیمار در بازی شب گذشته برابر رایو نمی توانست هواداران بارسلونا را خوشحال کند.

نیمار؛ لیونل مسی جدید بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، مسی نزدیک به ده سال است که به نوعی رهبر بی چون و چرای داخل زمین بارسلونا محسوب می شود.او هرچند هنوز به کاپیتان اولی بارسا نرسیده اما تاثیرگذاری او روی نتایح آبی اناری ها، کتمان شدنی نیست.

وقتی او در بازی مقابل لاس پالماس دچار مصدومیت شد و به مدت دو ماه از حضور در میادین محروم ماند، بسیاری، کار بارسلونا در لالیگا و لیگ قهرمانان را دشوار ارزیابی کردند. بارسا در غیاب او 3 بار به میدان رفته و تنها در مقابل سویا متحمل شکست شده است.

شب گذشته بارسلونا مقابل رایو وایکانو و در حالیکه گل اول را دریافت کرده بود، با درخشش نیمار که 4 گل به ثمر رساند، 5-2 به برتری رسید . درخشش استثنایی نیمار که در غیاب مسی، بارسلونا را از یک شکست خانگی نجات داد، باعث شادی زایدالوصف در اردوی بارسلونا شده است. حالا هواداران این تیم خوشحالند که در غیاب نابغه آرژانتینی تیمشان، نیمار می تواند قدرت تعیین کنندگی خود را به رخ بکشد.

ستاره برزیل با 4 گل شب گذشته خود، 8 گله شد و بالاتر از بنزما و رونالدوی 6 گله، در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار گرفت. او پس از باپتیستا، دومین برزیلی ای است که در لالیگا موفق به زدن 4 گل در یک بازی شده است.

باپتیستا(ستاره سابق سویا و رئال) در بازی سویا-راسینگ در سال 2004 موفق شده بود 4 گل به ثمر برساند. البته نیمار پیش از این سابقه زدن 5 گل در یک مسابقه را نیز در کارنامه دارد. در بازی جام حذفی برزیل بین سانتوس و گوارانی در سال 2010، نیمار در برتری 8-1 سانتوس موفق به زدن 5 گل شده بود.

دیدگاه‌ها