کد خبر : 1276573 | 29 مهر 1394 ساعت 08:54 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی گسترش – ذوب

ذوب آهن به امید احتمالات مثبت

گسترش فولاد و ذوب آهن پنجمین رویارویی شان در لیگ برتر را این هفته و در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می کنند.

ذوب آهن به امید احتمالات مثبت
به گزارش " ورزش سه " دو تیم گسترش فولاد و ذوب آهن در حالی به مصاف یکدیگر می روند که ذوب نتوانسته است این تیم تبریزی را تا کنون از پیش روی بردارد، نکته دیگر تساوی های تکراری 0-0 این دوتیم در اصفهان است.البته این دو تیم در تاریخ 30 شهریور برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی در تبریز به مصاف هم رفتند که شاگردان گل محمدی با تک گل مهدی رجب زاده از این بازی سربلند بیرون آمدند تا حریف پرسپولیس در مرحله بعد شوند.

یحیی در انتظاراولین برد خانگی

تیم ذوب آهن در 3 دیداری که این فصل در اصفهان برگزار کرده اند به 2 تساوی و یک باخت دست یافته اند.اینکه ذوب نتوانسته است بردی در خانه به دست آورد.ذوب در صورت بردن گسترش 17 امتیازی خواهد شد و چند پله ای در جدول صعود می کند.به احتمال فراوان ذوب در صورت برد جز 3 تیم بالانشین جدول بشود.ذوب آهن برای دیدار با آبی های تبریزی محرومی نخواهد داشت.ذوب در بازی آخرش در لیگ برتر تیم سایپا را در تهران با یک گل شکست داد.

گسترش به دنبال جایگاه چهارمی

گسترش فولاد تبریز امیدوار است بازهم دراصفهان برابر ذوب به مانند گذشته شکست نخورد.آنها که بازی قبلشان را در تبریز برابر نفت به تساوی رسیدند می توانند با برد در این بازی 15 امتیازی شوند و به جای ذوب بر رده ی چهارم قرار بگیرند.این تیم بازیکن محرومی ندارد و تنها حمیدرضا فرزانه مربی این تیم از نشستن روی نیمکت برابر ذوب محروم است.

آمار کامل در بازی ها

دو تیم تا کنون 4 بار برابر یکدیگر صف آرایی کرده اند ، 2 بار گسترش بازی را برده است و 3 بار بازی با تساوی به پایان رسیده است.ذوب سابقه ی برد ندارد و امیدوار است بتواند اولین بردش برابر گسترش در لیگ برتر را این هفته جشن بگیرد.گسترش در بازی های بین دو تیم 5 و ذوب تنها دو گل به ثمر رسانده است.

گسترش موفق در تبریز

گسترش فولاد هر دوبازی خود در تبریز را برابر ذوب آهن پیروز شده است.بازی فصل سیزدهم را با دو گل رسول علیزاده 2-0 و بازی فصل قبل را 3-2 با پیروزی به پایان رساندند.گل های گسترش را جابرانصاری ( 2 گل ) و بایرامی برای گسترش و مسعود حسن زاده و مهدی رجب زاده برای ذوب به ثمر رساندند.

تساوی های تکراری در اصفهان

دو تیم گسترش فولاد و ذوب آهن هر دو بازی خودشان در اصفهان را با نتیجه 0-0 به پایان رساندند .نتیجه ای که به احتمال قوی در بازی این هفته تکرار نخواهد شد.

برد ذوب برابر گسترش در جام حذفی

30 شهریور امسال یعنی چیزی کم تر از یک ماه قبل ذوب آهن توانست با تک گل مهدی رجب زاده پیروز از میدان بیرون آید و حریف پرسپولیس در مرحله بعدی شود.

گلزنان حاضر در بازی

مسعود حسن زاده و مهدی رجب زاده سابقه ی گلزنی برابر گسترش را با لباس ذوب آهن را دارند.هیچکدام از گلزنان گسترش در بازی های برابر ذوب در تیم این فصل آبی های تبریز حاضر نیستند.

ترکیب احتمالی :

ذوب‌آهن:
محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، ولید اسماعیل، هادی محمدی، علی حمام، اکبر صادقی، قاسم حدادی‌فر، سیدمحمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی، مسعود حسن‌زاده ، مهدی رجب‌زاده

گسترش فولاد:
 
گئورگی گئورگیف، مرتضی اسدی، محمد نصرتی، مصطفی اکرامی، ماگنو باتیستا، امید نظامی‌پور، ایوب کلانتری، امیرحسین کریمی، محمد ابراهیمی، داریوش شجاعیان ، شهرام گودرزی

دیدگاه‌ها