کد خبر : 1276575 | 29 مهر 1394 ساعت 09:02 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی صبا – فولاد

روز سخت اسکوچیچ در قم

دو تیم فولاد و صبا باید 21مین دیدار خود در لیگ برتر را این هفته در قم برگزار کنند.

روز سخت اسکوچیچ در قم
به گزارش "ورزش سه" دو تیم فولاد و صبای قم در حالی این هفته در ورزشگاه یادگار امام قم می روند که در آخرین بازی آنها که در قم بوده ، فولاد موفق شد با دو گل پیروز میدان شود.نانگ و آل نعمه گل های فولاد را در آن بازی به ثمر رساندند ، بازیکنانی که اکنون در فولاد نیستند.

صبا و تساوی برابر خوزستانی ها

علی دایی بعد از تساوی برابر تیم سابقش پرسپولیس پا به این میدان می گذارد.دایی که در برابر دو تیم دیگر خوزستانی به نتیجه تساوی رسیده می خواهد نوار تساوی ها را با یک برد خانگی قطع کند.صبا برای این بازی قاسم دهنوی را به دلیل اخراج در بازی برابر پرسپولیس در اختیار ندارد.صبا می تواند روی کاغذ با برد در این بازی تا رتبه ی پنجم بالا بیاید.

نیمکت لرزان اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ در 8 بازی قبل نتوانسته بردی به دست بیاورد و تنها پیروزی می تواند کمی اوضاع را از وضعیت کنونی برای وی خارج کند، فولاد با 3 امتیاز به انتهای جدول چسبیده است.فولاد در این بازی اسماعیل شریفات را به دلیل اخراج و حسین مالکی را به دلیل مصدومیت در اختیار خود ندارد.فولاد در صورت برد 6 امتیازی می شود و می تواند یکی دو پله در جدول صعود کند.اسکوچیچ همراه با فولاد یک شکست و یک پیروزی داشته است ، در آخرین بازی دو تیم در قم شاگردان اسکوچیچ توانستند با گل های نانگ و آل نعمه پیروز از میدان بیرون بیایند.دو بازیکنی که امسال دیگر در فولاد نیستند.

6 برد فولاد، 4 برد صبا

این دو تیم تا کنون 20 بازی بابر هم انجام داده اند که سهم فولاد و صبا به ترتیب از برد 6 و 4 بازی برده است.10 بازی دیگر این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

آمار گل زده به نفع فولاد

در 20 بازی قبل تیم فولاد موفق شده است 19 گل بزند و صبایی ها 13 بار توپ را وارد دروازه فولاد کرده اند.

بازیکنان سابق دو تیم

مهدی بدرلو سابقه ی بازی در صبا را دارد و در زمان هدایت فرکی به اهواز رفت.محمد قاضی که فصلی عجیب و جنجالی در کنار اسکوچیچ داشت حال باید در برابر او قرار بگیرد.محمد اوسانی نیز سابقه حضور در تیم امیدهای فولاد خوزستان را دارد.

گلزنان حاضر در بازی

امیدخالدی ، ساسان انصاری از فولاد و همچنین عبدالکریم اسلامی از صبا سابقه ی گلزنی در بازی صبا – فولاد را برای تیم خود دارند.

بهترین برد : 3-0

بهترین برد در بین بازی های این دو تیم برای تیم فولاد است که توانست در اهواز تیم صبا را با 3 گل بدرقه کند.بختیار رحمانی ، مهدی مومنی و ساسان انصاری گل های فولاد را در این بازی به ثمر رساندند.

هر دو تیم با یک اخراجی

هر دو تیم فولاد و صبا برای این بازی یک محروم دارند.اسماعیل شریفات نمی تواند فولادی ها را در این بازی همراهی کند و قاسم دهنوی محروم صبایی هاست.حسین مالکی ، هافبک فولاد به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است.

ترکیب احتمالی :

صبا:
حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، مسعود حق جو، محمدامین آرام طبع، فرشید باقری، سامان آقازمانی، ابوالفضل ابراهیمی، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی و محمد قاضی

فولاد:
 علی سلیمی ، مساریچ ، محمدرضا خانزاده ، امیدخالدی ، مهردادجماعتی ، مهدی بدرلو ، چاگو ، حسین ابراهیمی ، ساسان انصاری ، امیرحسین فشنگچی ، مهدی دغاغله

دیدگاه‌ها