کد خبر : 1277404 | 03 آبان 1394 ساعت 17:11 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی ناشنوایان ایران؛

از فدراسیون فوتبال می خواهم از ما حمایت کند

سالک زمانی سرمربی تیم ملی ناشنوایان ایران معتقد است که بازیکنان این تیم ملی برای رضای خدا تلاش می کنند و تا امروز حتی یک ریال هم دریافتی نداشتند.

از فدراسیون فوتبال می خواهم از ما حمایت کند
زمانی به خبرنگار ورزش سه، گفت: تیم ملی ناشنوایان توانسته سهمیه حضور در جام جهانی و المپیک را کسب کند برای همین هم از آقای کفاشیان درخواست می کنم که هزینه های تیم ملی ناشنوایان را بر عهده بگیرد.

او ادامه داد: ما ظرف 10 ماه گذشته دو جام به دست آوردیم. در رقابتهای جام ملتهای آسیا که در آبان 93 در کیش برگزار شد، موفق شدیم عنوان قهرمانی این رقابتها را به دست بیاوردیم و با این قهرمانی توانستیم جواز حضور در رقابتهای جام جهانی 2016 ایتالیا را به دست آوریم.

وی افزود: بعد از رقابتهای جام ملتهای آسیا دومین جام در بازیهای آسیایی تایوان به دست آمد که این عنوان هم جواز حضور در بازیهای المپیک 2017 ترکیه را به ما داد.

1071636

زمانی با اشاره به این دو قهرمانی گفت: شاید باور نکنید اگر بگویم که بازیکنان ما برای رضای خدا کار می کنند و پولی دریافت نمی کنند. البته من از زحمات فدراسیون ناشنوایان سپاس گزارم ولی از وزیر ورزش و آقای کفاشیان توقع دارم که ازتیمی که به نام ایران چنین افتخاراتی را کسب کرده، حمایت کنند.

سرمربی تیم ملی ناشنوایان، افزود: در بازیهای آسیایی تایوان آقای کریستوفر نیکولاس مسئول فنی مسابقات بعد از اتمام بازیها به من گفت تیم شما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و باید از آسیا کنده شود و با تیمهای اروپایی محک بخورد. همانطور که می دانید ما در این مسابقات با تیمهای ژاپن، استرالیا و عربستان هم گروه بودیم و نام گروه مرگ را به یدک می کشیدیم. آنقدر تیمهای گروه ما خوب بودند که در فینال باز هم با ژاپن روبرو شدیم و با شکست این تیم موفق شدیم قهرمان این رقابتها شویم.

1071637

زمانی گفت: بازیکنان من علاوه بر آنکه بسیار با هوش هستند روحیه لطیف و حساسی هم دارند و با کوچکترین تئجه از جانب مسوولین انگیزه دوبرابر می گیرند پس لطفا رسانه ها هم حمایت کنند که ما بتوانیم در آینده ای نزدیک خودمان را با چهار تیم معتبر دنیا یعنی آلمان، اکراین، روسیه و ترکیه مقایسه کنیم.

1071638

دیدگاه‌ها