کد خبر : 1277412 | 03 آبان 1394 ساعت 16:53 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

لوکاس: رئال هرگز یک تیم دفاعی نیست

لوکاس واسکز، یکی از خوب های رئال مادرید در فصل جاری است. بازیکن فصل گذشته اسپانیول، شب گذشته برابر سلتا فیکس بود و بازی خوبی نیز به نمایش گذاشت.

لوکاس: رئال هرگز یک تیم دفاعی نیست
به گزارش "ورزش سه"، لوکاس که محصول آکادمی فوتبال رئال است، تابستان امسال پس از یک فصل قرضی بازی کردن برای اسپانیول، به رئال مادرید بازگشت و بسیار هم مورد اعتماد بنیتس قرار دارد.

او در پایان بازی با سلتا که به برتری 3-1 رئال ختم شد، به خبرنگاران گفت:" از بازی با پاری سن ژرمن که بسیار هم پرفشار بود، خسته بودیم و می دانستیم که در نیمه دوم این خستگی خود را نشان خواهد داد اما در نهایت همه چیز خوب پیش رفت و سه امتیاز باارزشی کسب کردیم.
بازی را خوب شروع کردیم و در حمله و دفاع، بخصوص در نیمه اول بهتر از سلتا بودیم و به دو گل هم رسیدیم.تا ثانیه آخر هم برای حفظ پیروزی جنگیدیم."

لوکاس در مورد تعویضش و مکالمه ای که با بنیتس داشت گفت:" بازی در رئال برایم غرورانگیز است و سعی من در این است که از تک تک دقایقی که به من فرصت داده می شود، به بهترین شکل استفاده کنم. آنچه در لحظه تعویض بین من و مربی گذشت، بین خودمان باقی خواهد ماند اما از تعویضم به هیچ عنوان عصبانی نبودم."

لوکاس در مورد اتهاماتی که به بنیتس مبنی بر دفاعی کردن رئال زده می شود گفت:" رئال دفاعی؟ مقابل سلتا 20 بار شوتزنی کردیم و موقعیت های گل زیادی هم خلق کردیم. رئال همیشه یک تیم هجومی است و ما هرگز یک تیم دفاعی نیستیم. ما همیشه در حمله ایم. باید بگویم که نگران این اتهامات هم نیستیم."

دیدگاه‌ها