کد خبر : 1277557 | 04 آبان 1394 ساعت 11:48 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض بارتومئو به جریمه جدید بارسا

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به اعتراض به تصمیم یوفا مبنی بر محرومیت باشگاه برای حمل پرچم‌های کاتالونیا به داخل ورزشگاه توسط تماشاگران پرداخت.

اعتراض بارتومئو به جریمه جدید بارسا
به گزارش "ورزش سه"، بارسا روز گذشته به دلیل حمل پرچم‌]ای کاتالونیا توسط هوادارانش به داخل نوکمپ، 40 هزار یورو جریمه شد. با این حال، رئیس باشگاه از این جریمه انتقاد کرد و گفت که آزادی بیان برای بارسا نقض شده است.

او گفت:" محرومیتی که یوفا برای بارسا در نظر گرفته با حق آزادی بیان مغایرت دارد. ما به خاطر ابراز عقایدمان جریمه می‌شویم.نباید جریمه شویم، دیگر کافی است. ما به این حکم یوفا اعتراض خواهیم کرد و اگر پاسخی از سوی دادگاه یوفا نگیریم، به دادگاه عالی سوئیس شکایت خواهیم کرد. این به ما بستگی دارد که اعتماد جامعه را جذب کمرده ایم. ما از لحاظ رقابت ورزشی در حال پیشرفت هستیم و یک دوره ی جدید را با دومین سه‌گانه تاریخمان شروع خواهیم کرد. فاز اول نوسازی باشگاه را پشت سر گذاشتیم و بیش از 600 میلیون یورو هزینه کرده ایم. در شبکه‌‌های اجتماعی صدرنشین هستیم، بیش از 200 دنبال کننده داریم و بهترین وبسایت را در بین‌تیم‌های حاضر در چمپیونزلیگ داریم. بارسا هم در زمین و خارج از آن در فرم بسیار خوبی قرار دارد."

دیدگاه‌ها