کد خبر : 1281632 | 20 آبان 1394 ساعت 08:16 | 110.2K بازدید | 34 دیدگاه

حمایت رحمتی از ضیا و مردم آذربایجان (عکس)

کاپیتان استقلال با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود از مردم آذربایجان حمایت کرد و البته از طرفداران استقلال خواست که دیگر به علی ضیا، مجری تلویزیون توهین نکنند.

به گزارش "ورزش سه"، انتشار کلیپی از علی ضیا بعد از دربی 81 که در آن پرویز مظلومی سرمربی استقلال را مسخره کرده بود، حسابی طرفداران این تیم را ناراحت کرده است. همچنین در یکی از برنامه تلویزیونی الفاظی به زبان آذری به کار رفته است که مردم آذری زبان را حسابی ناراحت کرده است. مهدی رحمتی در واکنش به این موضوع در صفحه اجتماعی خود نوشت: زنده باد آذربایجان. متاسفانه امروز تخریب رنگ ها، لهجه ها و قومیت ها عادی به نظر می رسد. هر روزیک نوع  تخریب را به عنوان طنز، خنداندن مردم و یا کری خواندن در جامعه به نمایش می گذاریم و توجیهی برای مسخره کردن افراد پیدا می کنیم. اصلا فکر آبروی مردم، هویت قومیت ها و سلایق جوانان نیستیم. باید فکری اساسی  برای جلوگیری از ادامه این گونه ناهنجاری ها کرد که روز به روز بیشتر از قبل در حال افزایش است.

او در ادامه حدیثی از حضرت محمد (ص) نقل می کند:از گناهان مردم در گذرید تا خداوند بدین سبب عذاب دوزخ را از شما دور گرداند.

کاپیتان استقلال همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش را با هواداران استقلال در میان گذاشت: هواداران دوست داشتنی استقلال، پرویز خان مظلومی از گناه سیدعلی ضیا گذشت و سیدعلی هم ضمن پی بردن به اشتباهش و عذرخواهی، منتبه شد. اینجا به عنوان کوچکترین عضو باشگاه استقلال از شما هواداران فهیم، دوست داشتنی و مهربان می خواهم که به احترام آقای مظلومی و سید بودن ایشان عذرخواهیمی سیدعلی را بپذیرید و با فرصتی دوباره به این سید اولاد پیامبر(ص) شاهد تلاش وی در حوزه رسانه ای کشور (البته با رعایت ادب و احترام ) باشیم.

1074833

دیدگاه‌ها