کد خبر : 1281857 | 21 آبان 1394 ساعت 09:55 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی گروه سوم مقدماتی جام جهانی در آسیا

گروه C – قطر، صدرنشینی با حداکثر امتیازات

قطری ها تنها تیم این گروه هستند در بازی های امروز به میدان نمی روند، آنها تنها تیم این مسابقات نیز هستند که تاکنون حتی یک امتیاز را نیز از دست نداده اند.

گروه C – قطر، صدرنشینی با حداکثر امتیازات
به گزارش "ورزش سه"، جنگ اصلی را در این گروه، نه برای کسب عنوان اولی که برای رسیدن به مقام دوم باید دانست، جایی که هنگ کنگ و چین برای یکدیگر خط و نشان می کشند.

تیم ها و امتیازات

قطری ها تاکنون با استفاده از حداکثر امتیازات ممکن نام خود رابه عنوان صدرنشین اصلی این گروه ثبت کرده اند، آنها هر 15 امتیاز را در 5 بازی خود به دست آورده اند. هنگ کنگ در 5 بازی خود توانسته 10 امتیاز کسب کند و چینی ها نیز با یک بازی کمتر تاکنون 7 امتیاز کسب کرده اند. مالدیو با کسب 3 امتیاز 5 بازی خود تیم چهارم این گروه است و بوتانی ها نیز بدون کسب امتیاز به قعر این گروه چسبیده اند.

چین – بوتان

بازی راحت چینی ها در نبرد پنجمشان برای آنها بسیار حیاتی است چرا که با کسب این سه امتیاز هنوز می توانند امیدوار به صعود از این گروه باشند، آنها که بازیی رفت را در کشور بوتان توانستند با 6 گل به سود خود به پایان برسانند در آخرین بازی خود در برابر تیم صدرنشین شکست خورده اند. بوتانی ها نیز که شاید به این موضوع فکر می کنند با کسب یک امتیاز برای خود افتخاری کسب کنند تا در نهایت بدون امتیاز این بازی ها را به پایان نرسانده باشند.

مالدیو – هنگ کنگ

این بازی به مانند چینی ها، برای هنگ کنگی ها نیز حائز اهمیت است و می توان گفت هر دو بازی این گروه از دیدارهای حساس امروز به شمار می روند، دیدارهایی که برای یک تیم فقط می تواند حساس بشد و در این بازی نیز حساسیت برای هنگ کنگی هاست، آنها می توانند با کسب سه امتیاز این بازی اختلاف امتیاز خود را با چین حفظ کنند. آنها در حاللی در این بازی میهمان مالدیوی ها هستند که بازی رفت را در خانه خود با دو گل به پیروزی رسیده بودند.

1038270

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله

قطری ها را به نوعی می توان زهردارترین تیم این رقابت ها دانست و نه فقط این گروه، آنها توانسته اند تاکنون 24 مرتیه دروازه حریفان را باز کنند، بیست و چهار باری که 15 مرتبه آن تنها در یک بازی و در برابر بوتان نگون بخت بوده است، بوتانی که با 3 گل زده ضعیف ترین خط حمله این گروه را به خود اختصاص داده است.

بهترین و بدترین خط دفاع

نگفته پیداست تیمی که 15 گل تنها در یک بازی می خورد بدترین خط دفاعی را نیز برای خود کرده است، بوتانی ها در 5 دیدار خود در این رقابت ها 33 بار دروازه خود را باز شده دیدند و در مقابل چینی ها با تنها 1 گل خورده در 4 دیدار خود عنوان بهترین خط دفاعی را تا اینجا از آن خود کرده است.

بازیکنان برتر

محمد موسی، بوعلام خوخی و یو دابائو از چین در بازی های خود تاکنون توانسته اند 4 بار دروازه حریفان را باز کنند و نام خود را به عنوان بهترین بازیکنان این گروه بنویسند، علی اشفق از مالدیو، محمد مونتاری و علی اسداله از قطر و یانگ ژو از چین نیز 3 گله های این رقابت ها هستند که رقابت فشرده ای با یکدیگر دارند.

دیدگاه‌ها