کد خبر : 1281859 | 21 آبان 1394 ساعت 10:00 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی گروه پنجم مقدماتی جام جهانی در آسیا

گروه E – ژاپنی‌ها فقط صدرنشینی می‌خواهند

در گروهی که سوریه ای ها شگفتی ساز شدند ژاپنی ها می خواهند با پیروزی در برابر حریف شان به صدر جدول برگردند.

گروه E – ژاپنی‌ها فقط صدرنشینی می‌خواهند
به گزارش "ورزش سه"، بازی اول این گروه را می توان یکی از حساس ترین بازی های امروز دانست چرا که ممکن است باعث سقوط ژاپنی ها به رده سوم شود.

تیم ها و امتیازات

سوریه بعد از حضور در 5 بازی توانسته 12 امتیاز برای خود جمع کند و در صدر این گروه بایستد، ژاپن و سنگاپور نیز با کسب 10 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند، با این تفاوت که چشم بادامی ها یک بازی از تیم های دیگر این گروه کمتر دارند، افغانستان 3 امتیازی تیم چهارم گروه است و کامبوج نیز بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است.

سنگاپور – ژاپن

این بازی حساس حاوی یک نکته جالب برای دو تیم هاست، ژاپنی ها اگر نتیجه این بازی را به سود خود تمام کنند صعود می کنند به عنوان تیم اول این گروه شناخته می شوند و اگر سه امتیاز این بازی را نیز از دست بدهند به رده سوم سقوط خواهند کرد. سنگاپوری ها نیز به دلیل هم امتیاز بودن با حریف شان در صورت پیروزی می توانند خود را با یک بازی بیشتر نسبت به آنها صدرنشین بدانند.بازی این دو تیم در دیدار رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

افغانستان – کامبوج

افغان ها که در بازی رفت توانستند در مقابل این حریف به پیروزی یک بر صفر برسند یکبار دیگر در مقابل آنها قرار می گیرند تا بتوانند به دومین پیروزی و متعاقب آن دومین سه امتیاز خود دست پیدا کنند، البته افغانستانی ها در این بازی میزبان هستند، میزبانی که خود میهمان کشور دیگری است و به دلایل امنیتی بازی های خانگی خود را در ایران برگزار می کند. از طرفی کامبوجی ها هم می دانند که این تنها دیداری است که می توانند به کسب امتیاز در آن امیدوار باشند بنابراین با تمام سعی خود در میدان حاضر خواهند شد تا به اولین امتیازشان دست پیدا کنند.

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله

سوری ها که لقب شگفتی ساز این گروه را به خود اختصاص دادند در قسمت گلزنی نیز خود را سرتر از بازیکنان نامدار ژاپنی نشان دادند و تاکنون با به ثمر رساندن 18 گل در زمینه گلزنی نیز یکه تازی می کنند. کامبوجی ها نیز تنها با به ثمر رساندن یک گل، تاکنون نام خود را به عنوان کم اثرترین تیم گروه مطرح کرده اند.

1038849

بهترین و بدترین خط دفاع

ژاپنی ها در 4 بازی خود تاکنون دروازه خود را باز شده ندیدند و این می توان نکته مثبت بازی های این تیم تاکنون دانست، اتفاقی که در تیم ملی افغانستان برعکس اتفاق افتاد و آنها در 5 دیدار خود 18 بار گل خوردند، از این تعداد 11 بار دروازه این تیم در دو بازی برابر سوریه باز شده است.

بازیکنان برتر

اوساما عمری از تیم ملی سوریه حتی بیشتر از فوق ستاره های ژاپنی در این گروه گلزنی کرده است، وی توانسته با 4 گل، بهترین گلزن این گروه لقب بگیرد، پس از او محمود الماواس و عمر خریبین بازهم از سوریه، کسیوکه هوندا، سرزه اوکازاکی و شینجی کاگاوا از ژاپن نیز بازیکنان 3 گله حاضر در این گروه هستند.

دیدگاه‌ها