کد خبر : 1281861 | 21 آبان 1394 ساعت 10:02 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی گروه ششم مقدماتی جام جهانی در آسیا

گروه F – تایلند، بالانشین کوچک‌ترین گروه

گروه ششم این بازیها، تنها گروهی است که امروز تنها یک بازی را برگزار خواهد کرد. تایلند، عراق، ویتان و چین تایپه چهار تیم این گروه را تشکیل می دهند.

گروه F – تایلند، بالانشین کوچک‌ترین گروه
به گزارش "ورزش سه"، بعد از تعلیق فدراسیون فوتبال اندونزی، برنامه بازی ها در این گروه به هم ریخت و به همین دلیل امروز تنها یک بازی از این گروه برگزار می گردد.

تیم ها و امتیازات

تایلندی ها که بعد از طی 4 بازی توانستند 10 امتیازی شوند در این گروه صدرنشین هستند، عراق باسه بازی و  5 امتیاز و ویتنام نیز با چهار بازی و 4 امتیاز تیم های دوم و سوم این گروه کوچک هستند و چین تایپه که سه بازی را تاکنون برگزار کرده است تاکنون موفق به کسب امتیاز نشده است و بنابراین در رده آخر قرار دارد.

تایلند – چین تایپه

تایلندی ها که توانستند در بازی رفت با دو گل به برتری برسند با پیروزی احتمالی در این بازی خیال خود را از صعود به مرحله بعد راحت می کنند، هرچند آنها هم اکنون هم خود را به عنوان تیم اول صعود کرده از این گروه می بینند اما برای محکم کاری عنوان کرده اند تثمیم دارند سه امتیاز کامل این بازی را آن خود کنند. چین تایپه بدون امتیاز نیز به دنبال کسب اولین امتیاز خود به این بازی می آید تا بتواند بالاخره طعم کسب امتیاز را نیز بچشد.

1001570

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله

تایلند و عراق با 8 گل زده توانستند تاکنون خود را به عنوان بهترین خطوط حمله این گروه معرفی کنند و در طرف مقابل چین تایپه نیز با ثمررساندن تنها 2 گل در بازی خود، کم اثر بودن قوای هجومی تیمش را به رخ کشیده است.

بهترین و بدترین خط دفاع

اما در این قسمت بازهم نام تیم های اول و آخر گروه به چشم می خورد، تایلندی ها با تنها 2 گل خورده در بهترین خطوط دفاعی های این مسابقات هستند و از طرف دیگر چین تایپه نیز با دریافت 9 گل بدترین خط دافعی گروه ششم را در اختیار دارد.

بازیکنان برتر

یونس محمود، مهاجم کهنه کار و کاپیتان تیم ملی عراق با 3 گل زده به عنوان گلزن این گروه به شما می رود. وی پس از سال ها حضور در سطح فوتبال ملی عراق، هنوز هم برای تیمش مثمرثمر واقع می شود و به گلزنی می پردازد.

دیدگاه‌ها