کد خبر : 1281863 | 21 آبان 1394 ساعت 10:07 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی گروه هشتم مقدماتی جام جهانی در آسیا

گروه H – گروهی با چهار احتمال صعود

ازبکستانی ها در صورتی که بتوانند در این بازی پیروز شوند جنگ سختی را در برابر کره شمالی برای تبدیل شدن به تیم اول خواهند داشت.

گروه H – گروهی با چهار احتمال صعود
به گزارش "ورزش سه"، چهارتیم از پنج تیم این گروه شانس صعود به مرحله بعد را دارند که از این حیث می توان گفت آخرین گروه این رقابت ها گروه جالبی خواهد بود.

تیم ها و امتیازات

کره شمالی که تاکنون در 5 بازی به میدان رفته است موفق به کسب 13 امتیاز شده است، ازبکستانی با 9 امتیاز در 4 بازی، فیلیپین با 7 امتیاز از 5 بازی، بحرین با 6 امتیاز از 5 بازی و یمنی ها نیز بدون امتیاز تیم های دیگر این گروه را تشکیل می دهند. 

ازبکستان  – کره شمالی

این بازی نیز از حساس ترین بازی این هفته است چرا که می توان از آن به عنوان بازی فینال گروه آخر یاد کرد، دیداری که اگر به پیروزی ازبک ها ختم شود اختلاف امتیاز تیمهای اول دوم را به یک خواهد رساند. شاید کره شمالی زمانی که در بازی رفت ازبکستانی ها را با نتیجه 4 بر 2 در هم شکسته بود تصور نمی کرد به این زودی این تیم بتواند تهدید آمیز ظاهر شود اما گویا اینگونه است.

فیلیپین – یمن

فیلیپیینی ها که به همراه ستاره ایرانی خود، میثاق بهادران این بازی ها را به بهترین نحو استارت زده بودند با پیروزی در این بازی در فکر شروع دوباره هستند تا بتوانند دستی به سر روی جایگاه خود در جدول رده بندی بکشند. در طرف مقابل یمنی ها نیز به دنبال کسب اولین امتیازشان هستند و امیدوارند هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد. بازی رفت این دو تیم با دو گل به سود فیلیپین به پایان رسید.

1000621

زهردارترین و کم اثرترین خط حمله

ازبکستانی ها با 12 گلی که به ثمر رساندند خود را به عنوان قوی ترین تیم در قسمت هجومی زمین در این گروه معرفی کردند و یمنی ها نیز بدون حتی یک  گل زده حرفی را برای گفتن در این زمینه باقی نگذاشتند.

بهترین و بدترین خط دفاع

این بار عنوان بهترین در اختیار کره شمالی است، آنها تنها در 5 دیدار 2 بار دروازه خود را باز شده دیدند، اتفاقی که برای یمنی ها 11 بار به وقوع پیوست و بدخط دفاعی این گروه را از آن آنها کرد.

بازیکنان برتر

رشیدوف و سرگیف دو بازیکن نامدار ازبکستانی ها هستند که تاکنون توانسته اند با 3 گلی که وارد دروازه حریفان کرده اند نام خود را به عنوان زهردارترین بازیکنان این گروه به ثبت برسانند.

دیدگاه‌ها