کد خبر : 1282408 | 23 آبان 1394 ساعت 15:29 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلاه‌کج از اخراج تا رضایتنامه!

عادل کلاه‌کج که برای حل مشکلات مالی بازیکنان به باشگاه استقلال اهواز رفته بود برای مطرح‌شدن این مشکلات از استقلال اهواز اخراج شد.

کلاه‌کج از اخراج تا رضایتنامه!
به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی استقلال اهواز و شکایت بازیکنان این تیم به عادل کلاه کج کاپیتان تیم باعث شد که او در جلسه‌ای با محمد ملکی مالک باشگاه مسائل بازیکنان را به گوش مسوولان باشگاه برساند ولی این کار او به مذاق مالک استقلال خوش نیامد و الان یک هفته‌ای است که عادل کلاه کج از تیم اخراج شده و حتی تهدید شده که رضایت‌نامه اش برای جدایی از استقلال هم صادر می‌شود.

بعد از بازی با سپاهان تعدادی از بازیکنان و حتی کمک‌مربی استقلال اهواز از کلاه کج درخواست می‌کنند که به خاطر مشکلات مالی، خوابگاهی و حتی خوردوخوراک آنها با مسوولان باشگاه صحبت کند. کلاه‌کج هم به‌عنوان کاپیتان تیم در تمرین با ملکی این مشکلات را مطرح می‌کند، ولی ملکی اینکار را نمی‌پسندد و درنهایت کلاه‌کج از استقلال اهواز اخراج می‌شود.

علی حنطه سرمربی تیم که در جزئی‌ترین صحبت‌های مطرح‌شده توسط بازیکنان و عادل کلاه کج بود، سعی می‌کند تا از کاپیتان تیمش حمایت کند ولی بعد از یک هفته که از اخراج کلاه‌کج می‌گذرد هنوز تکلیف ادامه همکاری این بازیکن با استقلال اهواز مشخص نیست و حتی به او گفته‌شده که رضایت‌نامه اش صادر می‌شود تا به هر تیمی که خواست برود.

دیدگاه‌ها