کد خبر : 1282416 | 23 آبان 1394 ساعت 16:10 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

برای المپیکی شدن باید از خیلی چیزها گذشت

ساعی: حمایت چندانی از تیم امید وجود ندارد

قهرمان سابق تکواندوی جهان و المپیک و عضو فعلی شورای شهر تهران می گوید بیشتر بار تیم امید روی دوش کاشانی است و حمایت چندانی از این تیم وجود ندارد.

ساعی: حمایت چندانی از تیم امید وجود ندارد
به گزارش "ورزش سه"، هادی ساعی در خصوص بازدید از اردوی تیم فوتبال امید در باشگاه ایرانیان دوبی گفت: به عنوان عضوی از جامعه ورزش و یک ایرانی و با توجه به دوستی و رفاقتی که با اقای کاشانی و کادر فنی تیم امید دارم، وظیفه خودم دانستم که در اردوی تیم امید حضور پیدا کنم و ضمن خسته نباشید برای موفقیت در مسابقات پیش رو ارزوی موفقیت کنم.

هادی ساعی افزود: از نگاه من انسجام و همدلی و نظمی که در تیم امید وجود دارد، بی سابقه است و بازیکنان و کادرفنی مجرب و خوبی در کنار هم جمع شده اند که فوق العاده با انگیزه هستند.

ساعی ادامه داد:در صحبتی که با بازیکنان تیم داشتم هم گفتم که برای المپیکی شدن باید از خیلی چیزها گذشت‌‌. مسابقات انتخابی و خود المپیک از هر رقابت دیگری سخت تر است و با توجه به انگیزه مضاعفی که بوجود می آورد، به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست ‌و ورزشکار یا تیمی موفق می شود که تمرکز بیشتری داشته باشد.

قهرمان سابق المپیک و جهان اظهار داشت: شرایط کلی تیم امید که من از نزدیک دیدم واقعا امیدوار کننده است و اگر مجموعه تیم المپیکی فکر کنند قطعا موفق می شوند.

ساعی حمایت ویژه از ورزشکاران و رشته های المپیکی را یه ضرورت اساسی دانست و گفت:تا آنجایی که من می دانم، آقای کاشانی به تنهایی بیشتر بار مسولیت تیم امید را به دوش می کشند و حمایت چندانی از این تیم وجود ندارد! به نظر من این شرایط درست نیست و نباید اقای کاشانی و تیم امید را تنها گذاشت و به حال خود رها کرد. قطعا فدراسیون فوتبال باید از تیمی که می خواهد بعد از چهل سال المپیکی شود، حمایت کند تا ضریب موفقیت و کسب سهمیه بالاتر برود.

دیدگاه‌ها