کد خبر : 1282425 | 23 آبان 1394 ساعت 16:20 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

در گوام کار را یکسره می کنیم؛

جهانبخش: جایگاهم در تیم آلکمار تثبیت می کنم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: جایگاه ثابتی را در تیم آلکمار در دیدارهای سرنوشت ساز آینده در لیگ های اروپا و هلند به دست می آورم.

جهانبخش: جایگاهم در تیم آلکمار تثبیت می کنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، علیرضا جهانبخش افزود: متاسفانه به دلیل مصدومیت نتوانستم در ترکیب اصلی تیم آلکمار در ابتدای لیگ دسته اول باشگاه های هلند قرار گیرم.

هافبک ملی پوش تیم ملی ایران اضافه کرد: خوشبختانه به شرایط مطلوب باز گشته ام و در سه دیدار پایانی تیم آلکمار در لیگ هلند به میدان رفتم.

وی خاطر نشان کرد: بعد از پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام در مرحله مقدماتی جام جهانی، به هلند باز خواهم گشت تا هر چه سریعتر به تمرینات آلکمار ملحق شوم.

هافبک ملی پوش تیم آلکمار اظهار داشت: این تیم در آذرماه امسال چند دیدار سخت و سرنوشت ساز را در لیگ های اروپا و هلند پیش رو دارد، فرصت بسیار گرانب هایی برایم به وجود آمده است تا بتوانم جایگاه ثابتی در تیم آلکمار به دست آورم.

جهانبخش درباره دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و گوام در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: در نبود چند بازیکن اصلی، تیم ایران بازی سختی خواهد داشت اما امیدوارم بازیکنان جانشین بتوانند انتظارات کادر فنی تیم ملی را برآورده کنند.

وی تصریح کرد: معتقدم ملی پوشان فوتبال ایران با برتری مقابل گوام، کار صعود خود را به مرحله بعدی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه یکسره خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه هفته جاری در ششمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ملی گوام می رود.

ملی پوشان فوتبال ایران هم اکنون با کسب 11 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم عمان در صدر جدول رده بندی گروه چهارم قرار دارند و در صورت پیروزی مقابل تیم گوام، صعود خود را به مرحله بعدی مسجل خواهند کرد.

تیم آلکمار در پایان هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه های هلند با کسب 15 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

این تیم هلندی در گروه دوازدهم لیگ اروپا با تیم های اتلتیکو بیلبائو اسپانیا، آگزبورگ آلمان و پارتیزان بلگراد صربستان همگروه است.

دیدگاه‌ها