کد خبر : 1282455 | 23 آبان 1394 ساعت 17:43 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

کامدار: با بی‌احترامی از تراکتور جدا شدم

هافبک دفاعی سیاه جامگان مشهد در هفته یازدهم به تبریز برمی‌گردد و با تراکتوری‌ها که هم‌تیمی‌های سابقش هستند، دیدار می‌کند.

کامدار: با بی‌احترامی از تراکتور جدا شدم
به گزارش "ورزش سه"، احمد کامدار در مورد شرایط تمرینی سیاه جامگان گفت: چهارمین بار است که داریم بدنسازی می‌کنیم. دیروز هم یک بازی دوستانه با پدیده داشتیم که صفر ـ صفر شد، بازی خوبی بود و بچه‌ها در شرایط مناسبی قرار داشتند. امیدوارم که از بازی سخت تراکتورسازی با امتیاز برگردیم.

او در مورد اینکه قبول دارد دلیل عدم نتیجه‌گیری‌شان این است که برخی از بازیکنان سیاه جامگان هنوز درک نکرده‌اند در لیگ‌برتر بازی می‌کنند ادامه داد: من نمی‌توانم بجای بقیه نظر بدهم ولی اگر آقافرهاد و یا بعضی‌ها چنین نظری دارند صددرصد درست است.

بازیکن سیاه جامگان در مورد بازگشت به تبریز و دیدار با تیم سابقش تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد: بعد از 4، 5 ماه قرار است دوباره تراکتوری‌ها را ببینیم. به جایی می‌روم که تمام بازی‌هایم را آنجا انجام دادم. حس خوبی دارم به هر حال تیم قبلی خودم و تیم شهرم است و قطعا تراکتورسازی را دوست دارم و بازی کردن مقابل این تیم سخت است ولی در حال حاضر به سیاه جامگان تعهد دارم.

هافبک سابق تراکتور که با دلخوری از این تیم جدا شد در مورد اینکه هنوز هم از مسوولان این تیم دلخور است یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: صددرصد هنوز هم ناراحتم البته از مسوولان نه تماشاچیان که برایم سنگ تمام گذاشتند. با من خوب رفتار نشد و با بی‌احترامی از تراکتور جدا شدم. من فکرش را نمی کردم تمام هافبک‌های تراکتورسازی بروند و آن وقت به من هم بگویند احمد تو مشکل داری و باید بروی تازه برای من تعیین تکلیف هم می‌کردند و می‌گفتند به گسترش برو. به هر حال همه این‌ها تمام شده و توکل من به خداست. ان‎شاءالله جمعه یک بازی خوب و تماشاگرپسند انجام دهیم.

کامدار در پایان در مورد اینکه با کدامیک از بازیکنان تراکتور رفاقت بیشتری دارد افزود: اخلاق من به نوعی است که وقتی دلم برای هم‌تیمی‌هاو دوستان سابقم تنگ می‌شود با آنها تماس می‌گیرم. با تمام بازیکنان تراکتور دوست هستم ولی از آنجایی که با نریمان‌جهان، آقایی و خالدشفیعی در گسترش و با میرهانی هاشمی و خلیل‌زاده در تیم‌ملی و جوانان هم‌تیمی بودیم و از این حیث با آنها رفاقت بیشتری دارم.

دیدگاه‌ها