کد خبر : 1282623 | 24 آبان 1394 ساعت 15:45 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با توتواسپورت

برونزتی: رئال خواهان بازگرداندن موراتاست

برونزتی، واسطه و ایجنت مشهور ایتالیایی و مرد مورد اعتماد رئیس باشگاه رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات، روز گذشته فاش ساخت که این باشگاه در صدد بازگرداندن آلوارو موراتا در تابستان آینده است.

برونزتی: رئال خواهان بازگرداندن موراتاست
به گزارش "ورزش سه"، موراتا تابستان 2014 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست. رقم این انتقال 22 میلیون یورو بود ولی دو بند در قرارداد این بازیکن گنجانده شده است که به رئال اجازه می دهد این بازیکن را به تیم خود بازگرداند.

بر اساس این دو بند، رئالی ها با پرداخت 30 میلیون یورو در تابستان 2015 و 35 میلیون یورو در تابستان 2016، می توانند موراتا را دوباره به خدمت بگیرند. موراتا هم اکنون 2.2 میلیون یورو از یووه حقوق دریافت می کند اما مدیران این باشگاه قرارداد جدیدی به وی پیشنهاد کرده اند که بر این اساس، میزان دریافتی سالیانه او به 3.5 میلیون یورو خالص خواهد رسید ولی موراتا هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

ارنستو برونزتی در مصاحبه با توتواسپورت و در رابطه با موراتا گفت:" مطلع شده ام که رئال مادرید قصد دارد موراتا را تابستان آینده بازگرداند. البته اینکه انتقال او ممکن شود یا خیر، به نظر خود بازیکن بستگی دارد ولی رئال قصد ایجاد انقلاب در شیوه خرید بازیکن دارد و یکی از اهداف آنها به خدمت گرفتن بازیکنان جوان و آینده دار است. به همین دلیل موراتا که محصول خود رئال است، در اولویت های خرید این باشگاه قرار دارد."

دیدگاه‌ها