کد خبر : 1282695 | 24 آبان 1394 ساعت 21:57 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرکل‌و‌کابینه‌اش‌؛تماشاگرویژه دیدار آلمان-هلند

به منظور حمایت از بازیکنان تیم ملی آلمان کابینه دولت این کشور تصمیم گرفته است دیدار این تیم مقابل ‏هلند را از نزدیک تماشا کنند‎.‎

مرکل‌و‌کابینه‌اش‌؛تماشاگرویژه دیدار آلمان-هلند
به گزارش "ورزش سه"، درپی حملات تروریستی که مصادف با دیدار دوستانه تیم ملی آلمان مقابل ‏فرانسه در پاریس رخ داد، ژرمن‌ها قصد داشتند در برگزاری یا عدم برگزاری دیدار دوستانه بعدی‌شان که ‏سه‌شنبه شب مقابل هلند خواهد بود تجدیدنظر کنند و دیروز اعلام شد تا اطلاع بعدی همه برنامه‌های آتی به ‏حالت تعلیق درآمده‌اند اما امروز بالاخره تصمیم نهایی اتخاذ شد.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال آلمان ‏ساعاتی پیش اعلام کرد بازی دوستانه مقابل هلند در هانوفر برگزار خواهد شد و آنگلا مرکل ،صدراعظم ‏آلمان، سیگمار گابریل ،معاون اول، و تمامی وزرای کابینه هماهنگی‌های لازم را به عنوان "نشان دادن ‏همبستگی با قربانیان ترور در پاریس" برای حضور در جایگاه ویژه این مسابقه به عمل آورده‌اند.
دکتر ‏راینارد رائوبال ،جانشین موقت ولفگانگ نیرزباخ مستعفی در فدراسیون، گفت:" پیام ما آشکار است: اجازه ‏نمی‌دهیم ترور ما را بترساند و این را تنها چند روز بعد از تجربه تلخی که در بازی ملی که در پاریس ‏برگزار شد داشتیم با برگزاری بازی مقابل هلند بر اساس برنامه قبلی، نشان خواهیم داد. یواخیم لوو و تک ‏تک بازیکنان در این مسابقه همبستگی خود را با کل ملت فرانسه نشان داده و به قربانیان ادای احترام ‏خواهند کرد."

دیدگاه‌ها