کد خبر : 1283152 | 26 آبان 1394 ساعت 17:00 | 23.7K بازدید | 3 دیدگاه

شهباززاده آقای گل شود خودم 100 میلیون می‌‌دهم

نظری‌جویباری: مگر من از بازیکنان درصد می‌گیرم؟

معاون باشگاه استقلال ادعا می‌کند که طوری با او برخورد شده که انگار از قرارداد بازیکنان درصد می‌گیرد.

نظری‌جویباری: مگر من از بازیکنان درصد می‌گیرم؟
علی نظری جویباری در این باره به "ورزش سه" می‌گوید: دیگر نمی‌خواهم مسوولیتی در کمیته نقل و انتقالات باشگاه داشته باشم، ان‎شاءالله در باشگاه کسانی می آیند و بازیکنان مورد نیاز کادرفنی را می گیرند مهم این است که آقای مظلومی آرامش داشته باشند و بتوانند به اهدافش در نقل و انتقالات برسند.

او ادامه داد: ما تمام تلاشمان را کردیم که بازیکنانی بگیریم که بتوانند به استقلال کمک کنندو کاملا از عملکرد کمیته نقل و انتقالات استقلال دفاع می کنم. هیچ تخلفی نکرده ایم و هرجا که لازم باشد توضیح می دهیم. من مطمئنم که کاری که ما کردیم برای کمک به استقلال بوده و از حالا هم هیچ کاری به بحث نقل و انتقالات استقلال ندارم. من هم مثل بقیه از این به بعد به عنوان معاون باشگاه به وظایفم عمل خواهم کرد.

معاون باشگاه استقلال در مورد بندهای عجیب قرارداد بازیکنان هم گفت: متاسفانه عده ای از درون باشگاه حرف‌هایی زدند که به آدم برمی خورد طوری با ما رفتار می کنند که انگار ما از قرارداد بازیکنان درصد می‌گیریم. به جرات می گویم که در نقل و انتقالات حتی یک ریال هم درآمد نداشته‌ام و فقط برای کمک به استقلال این کارها را کرده‌ام. البته از آقای افشارزاده، نجف‌نژاد و جهانیان تشکر می‌کنم که در این مدت هر کمکی که می‌توانستند برای تیم انجام دادند.

نظری در مورد اینکه گفته می شود بندی در قرارداد مهدی رحمتی وجود دارد که قرارداد او را تا 3 میلیارد می رساند هم گفت: اصلا اینطور نیست. من همین جا می گویم که اگر مهدی رحمتی به جای یک میلیارد و 200 میلیون تومان، یک میلیارد و 210 میلیون تومان گرفت مابقی‌اش را خودم می دهم. رحمتی امسال بزرگی کرد و خیلی به ما تخفیف داد و چنین بحث هایی که در رسانه ها مطرح می‌شود، اصلا صحت ندارد.

او در مورد پاداش 100 میلیونی به شهباززاده بابت آقای گلی هم می گوید: این مساله درست است ولی مگر من کار بدی کرده‌ام؟ من این کار را کردم که انگیزه شهباززاده زیاد شود و اگر بتواند این کار را بکند، 100 میلیون را از جیبم می دهم. معتقدم اگر شهباززاده آقای گل شود، صددرصد استقلال قهرمان لیگ می شود.

دیدگاه‌ها