کد خبر : 1283511 | 28 آبان 1394 ساعت 11:03 | 42K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش روز:

2 روز تا کلاسیکو: بارسا خسته تر از رئال

مسابقات ملی که باعث تعطیلی یک هفته ای لیگ های اروپایی شد، بیشتر به نفع رئال مادرید تمام شد تا بارسلونا.

2 روز تا کلاسیکو: بارسا خسته تر از رئال
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در شرایط متفاوتی پای به وقفه بازی های ملی گذاشتند. کهکشانی ها در زمین سویا با شکست 3-2، اولین باخت فصل خودشان را تجربه کرده و صدر را به بارسلونا تقدیم کردند در حالیکه بارسا در نوکمپ با درخشش سوارز و نیمار موفق شد ویارئال را 3-0 شکست دهد.

پس از این بازی ها بود که ملی پوشان دو تیم راهی اردوی تیم های کشورشان شدند. خوش شانسی رئالی ها در این بود که گرت بیل، تونی کروس، رونالدو و مودریچ، طبق هماهنگی های صورت گرفته، از حضور در تیم های ملی خود معاف شده و در این دو هفته، حضور مستمری در تمرینات تیمشان داشته اند ولی چنین شرایطی در بارسلونا حکمفرما نبود.

نیمار، آلوس، ماسکرانو، براوو، پیکه، بوسکتس، اینیستا، بارترا، آلبا، مونیر، فرمالن و آردا توران(تا ژانویه از حضور در ترکیب بارسلونا محروم است) ملی پوشان بارسلونا بودند که تقریبا همگی به جز فرمالن، دقایقی نیز برای تیم های ملی خود به میدان رفتند. در این میان، نیمار و آلوس، ماسکرانو و براوو، بازیکنانی بودند که دو 90 دقیقه کامل بازی کردند. مجموع دقایق حضور بارسایی ها در بازی های ملی نیز به 1302 دقیقه رسید.

در اردوی رئال اما شرایط به گونه ای دیگر بود. این تیم تنها 7 ملی پوش داشت : واران، خامس، په په، کواچیچ، چریشف، دانیلو و ناچو که دو تای آخری فرصت حضور در ترکیب تیم هایشان را پیدا نکردند و مجموع دقایقی که رئالی ها به میدان رفتند به 610 دقیقه رسید که از این لحاظ نصف دقایق بازیکنان بارسلوناست.

در حالیکه تنها دو روز به ال کلاسیکو زمان باقی است، بارسایی ها اندکی خسته تر از رئالی ها پای به میدان برنابئو خواهند گذاشت و باید دید که این مساله، تاثیری در شکل بازی دو تیم و نتیجه پایانی خواهد گذاشت یا خیر.

دیدگاه‌ها