کد خبر : 1284532 | 02 آذر 1394 ساعت 14:00 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز قرارداد جوما نهایی نشده است

ترابیان: اسپانسر جدید با کی‌روش قرارداد نمی‌بندد

دبیرکمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ادعا می‌کند که هنوز قرارداد اسپانسرینگ روی پیراهن تیم‌ملی نهایی نشده است.

ترابیان: اسپانسر جدید با کی‌روش قرارداد نمی‌بندد
به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود شرکت جوما قراردادی با فدراسیون فوتبال بابت اسپانسرینگ روی پیراهن تیم‌ملی امضا کرده است. بااین حال عباس ترابیان این موضوع را تکذیب می‌کند. مذاکرات انجام شده است اما هنوز قرارداد نهایی امضا نشده، داریم بررسی‌های نهایی را انجام می‌دهیم و در صورتی که عقد قرارداد به صلاح فوتبال باشد این کار را انجام خواهیم داد.

او در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون فوتبال با آل‌اشپورت قطع همکاری هم کرد گفت: ما قطع همکاری نکردیم بلکه قرارداد این شرکت با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده بود. حتی در جلسه‌ای که با شرکت جوما برگزار کردیم،  نماینده آل‌اشپورت هم در جریان قرار گرفت و آنها هم گفتند این قرارداد به صلاح فوتبال ایران است.

ترابیان در مورد قرارداد مالی‌ای که فدراسیون با شرکت جوما منعقد می‌کند هم گفت: قرار نیست قرارداد مالی منعقد شود. جوما متعهد شده که کلیه البسه تیم‌ملی را تامین کند ضمن اینکه قرار است سایر اقلام را با تخفیفی بسیار مناسب در اختیار تیم‌ملی قرار دهد.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چرا شرکت‌هایی مثل نایک، آدیداس و پوما حاضر نیستند اسپانسرینگ پیراهن تیم‌ملی را قبول کنند می‌گوید: دلیل این مساله این است که آنها هنوز از جرایم آمریکایی‌ها می ترسند. با وجود اینکه توافق تا حد زیادی حاصل شده است، با این حال هنوز هم شرکت‌های بزرگ پوشاک این ترس را دارند که با جریمه‌های سنگین روبه‌رو شوند. البته واسطه‌هایی در این مدت می‌خواستند با ما وارد مذاکره شوند اما ما قبول نکردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شرکت جوما مثل آل‌اشپورت باید باکارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی قرارداد جداگانه ببندد هم گفت: هرگز چنین چیزی نیست. این قرارداد با فدراسیون فوتبال منعقد می‌شود و قرار نیست آقای کی‌روش قرارداد جداگانه‌ای با این شرکت امضا کند.

دیدگاه‌ها