کد خبر : 1284709 | 03 آذر 1394 ساعت 11:17 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

زمان آوردن وینکوف مناسب نبود

قاسمی‌پور: حقوقی برای تیم ملی نمی‌گیریم

ملی پوش بوکس ایران می‌گوید برای بوکسورهایی که تمام وقت‌شان را در اردوها و تمرینات تیم ملی سپری می‌کنند حتی یک حقوق حداقلی ماهیانه نیز در نظر گرفته نشده است.

قاسمی‌پور: حقوقی برای تیم ملی نمی‌گیریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا امین قاسمی‌پور، به اردوی تیم ‌ملی بوکس APB (حر‌فه‌ای) در ایتالیا اشاره کرد و اظها‌ر کرد: اردوی قابل قبولی را به مدت 10 روز در کشور ایتالیا برگزار کردیم و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. به نظرم این اردو کمک زیادی به آمادگی هر‌ چه‌ بیشتر مشتزنان ایران کرد تا با شرایط بهتری راهی رقابت‌های‌ پیش رو شوند.

او در ادامه به تلاش خود برای حضور مجدد در بازی‌های المپیک اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به المپیک یک شانس از طریق ر‌قا‌بت‌های بوکس حر‌فه‌ای و دو شانس هم از طریق ر‌قا‌بت‌های انتخابی المپیک در کشورهای آذربایجان و چین دارم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم باز هم سهمیه المپیک را به دست بیاورم، اما قطعا کار دشواری در پیش دارم.

ملی‌پوش بوکس ایران به شرایط کادرفنی تیم ‌ملی اشاره کرد و گفت: در حال‌ حاضر زمان آزمون و خطا نیست. امیدوارم هر‌ چه‌ زودتر تکلیف کادر فنی تیم ‌ملی بوکس ایران مشخص شود تا با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهیم. گرچه در حال‌ حاضر زیر نظر کادر فنی ایرانی تمرینات خود را دنبال می‌کنیم اما بهتر است زودتر وضعیت کادر فنی تیم ‌ملی بوکس ایران مشخص شود.

قاسمی‌پور به حضور سرمربی پیشین تیم ‌ملی اشاره کرد و گفت: ولادیمیر وینکوف در مدت زمان حضورش در ایران دخالتی در تیم بوکس حر‌فه‌ای نداشت و ما تمرینات خود را مستقیما زیر نظر اکبر احدی دنبال می کردیم. فراموش نکنیم هیچ مربی نمی‌تواند ظرف مدت زمان کوتاه چند ماه برنامه خود را پیش ببرد و باید برای رسیدن به موفقیت به او فرصت داد.

بوکسور المپیکی ایران افزود: زمان انتخاب یک شخص به عنوان سرمربی تیم ‌ملی بسیار مهم است. به نظرم در زمان مناسبی ولادیمیر را به عنوان سرمربی تیم ‌ملی انتخاب نکردیم. ما زمانی سرمربی اوکراینی تیم ‌ملی را آوردیم که در آستانه ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا بودیم و همین کار هم سبب شد به او استرس وارد شود.

او با بیان این که حضور سرمربی اوکراینی تیم ‌ملی در آن زمان زیاد مثمرثمر نبود، افزود: مربیان داخلی خوبی داریم که می‌توانند برای بوکس ایران مفید باشند. به نظرم باید مربیان سطح بالای خارجی را برای تیم‌های پایه بوکس ایران بیاوریم و البته به آنها فرصت کافی بدهیم.

ملی‌پوش بوکس ایران در ادامه به شرایط خود و سایر بوکسورها در اردوهای تیم ‌ملی اشاره کرد و گفت: من هیچ گاه اهل گله گذاری نبوده‌ام ، اما به عنوان ملی‌پوشان بوکس ایران تمام وقتمان را صرف حضور در تمرینات و اردوها می‌کنیم و با این حال حقوقی دریافت نمی‌کنیم. در اردوی ایتالیا نیز این بحث را با رییس فدراسیون مطرح کرده‌ایم که آقای ناطق نوری گفتند که فدراسیون با محدودیت‌های مالی زیادی روبرو است ، ولی به نظرم باز هم این حرف چندان قابل قبول نیست.

قاسمی پور ا‌ضافه‌ کرد‌: پیش از ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا در تایلند به هر یک از ملی‌پوشان اعزامی سه میلیون تومان دادند که این مبلغ برای حضور مداوم ملی‌پوشان ظرف مدت زمان شش تا هفت ماه در تیم ‌ملی بود. امیدوارم توجه بیشتری به ملی‌پوشان شود تا بتوانیم در ر‌قا‌بت‌های حساس پیش‌رو موفق شویم و به المپیک راه پیدا کنیم.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به جوانگرایی در تیم ‌ملی اشاره کرد و گفت: جوان‌گرایی یک اتفاق بسیار خوب در تیم ملی بوکس ایران است، اما در زمانی که کمتر از یک سال تا المپیک فاصله داریم، نباید چنین ریسکی کنیم و دست به جوان‌گرایی بزنیم. در حال‌ حاضر بوکسورهای با تجربه خوبی در تیم ‌ملی داریم که اگر بخواهیم آنها را کنار بگذاریم قطعا دچار مشکل می شویم.

قاسمی‌پور در پایان خاطر‌ نشان کرد: در طول سال‌های اخیر که در تیم ‌ملی بوکس ایران حضور داشتم با تمام مشکلات و شرایط نه چندان خوب تمریناتم را دنبال کردم و سعی کردم بهترین نتایج را بگیرم. امیدوارم توجه بیشتری به بوکس شود، زیرا این رشته بسیار مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها