کد خبر : 1284726 | 03 آذر 1394 ساعت 12:03 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات المپیکی کم‌کم آغاز می‌شود

رجبی در حال بازگرداندن روحیه‎اش است

همسر قهرمان پرتاب وزنه بانوان ایران گفت: همسرم (لیلا رجبی) در حال بازگرداندن روحیه از دست رفته‌اش است و کم کم تمرینات اصلی‌ و المپیکی‌اش را آغاز می‌کند.

رجبی در حال بازگرداندن روحیه‎اش است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس پیمان رجبی، در مورد اینکه کیهانی گفته است لیلا رجبی تمریناتش را برای حضور در المپیک آغاز کرده است، گفت: هفته گذشته با رباب شهریان معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان نشستی را داشتیم و صحبت‌هایی در مورد مشکلات موجود انجام شد و همسرم بعد از آن اعلام کرد که باید ابتدا خودم را از لحاظ روحی و روانی تقویت کنم و سپس به تمرین بپردازم.

وی ادامه داد: هر مسئولی صحبت‌هایی انجام می‌دهد، اما نکته‌ای که مهم است اینکه خانم رجبی در حال بازگرداندن روحیه از دست رفته‌اش است و کم کم تمرینات اصلی‌اش را آغاز می‌کند.

رجبی که در چند وقت گذشته مربی وی نیز محسوب می‌شود، گفت: متاسفانه در چند وقت گذشته اتفاقات خوبی نیفتاده است و به هرحال وقتی ورزشکاری که مدال آور است به او رسیدگی نشود، یک مقدار دلگیر می‌شود.

به گزارش فارس، لیلا رجبی که سهمیه المپیک 2016 ریو در بخش پرتاب وزنه را هم کسب کرده است، در مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا شانس نخست کسب مدال محسوب می‌شود.

نایب قهرمان پرتاب وزنه بازی های آسیایی اینچئون به دلیل بی مهری‌ها و بی توجهی‌ها در چند وقت گذشته قصد داشت، ورزش حرفه‌‌ای را کنار بگذارد.

دیدگاه‌ها