کد خبر : 1284732 | 03 آذر 1394 ساعت 12:31 | 44.5K بازدید | 0 دیدگاه

از او به عنوان یک همکار بسیار راضی‌ام

برانکو: 3 بازیکن می‌توانند باقری دیگری شوند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانی در فوتبال هستند که می‌توانند در آینده به سطح کریم باقری برسند.

برانکو: 3 بازیکن می‌توانند باقری دیگری شوند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم برانکو ایوانکوویچ در خصوص نظرسنجی برنامه نود دوشنبه شب (شب گذشته) و انتخاب کریم باقری به عنوان بهترین هافبک دفاعی فوتبال ایران بعد از انقلاب، اظهار داشت: برای من جای خوشحالی دارد که کریم باقری، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام شاگردانم بودند و هر سه بازیکن در سطح بین‌المللی هم توانستند خودشان را مطرح کنند و نشان دهند که چقدر سطح بالایی دارند.

وی ادامه داد: خیلی جالب است که باقری در سطح باشگاهی و ملی توانست محبوبیت خاصی بین هواداران پیدا کند و این بزرگی او را نشان می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا کریم باقری بعد از انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی تصمیم به خداحافظی از بازی در سطح ملی گرفت، تصریح کرد: در حقیقت من در مدت کوتاهی در تیم ملی با باقری کار کردم و نمی‌دانم او چرا بعد از عدم صعود تیم ملی به جام جهانی 2002 تصمیم به خداحافظی از این تیم گرفت. این خبر برای من تأسف‌بار بود، اما در آن مقطع جواد نکونام و آندرانیک تیموریان توانستند فرصت حضور در تیم ملی و بازی در جام جهانی را پیدا کنند، هر چند باقری توانایی زیادی داشت تا در تیم ملی بماند و به ما کمک کند.

برانکو در واکنش به این پرسش که آیا کریم باقری در عرصه مربیگری هم می‌تواند موفق باشد یا نه، گفت: چرا که نه؟ از باقری به عنوان یک همکار بسیار راضی هستم و اعتقاد دارم که او سرمربی خوبی خواهد شد.

وی درباره اینکه دوست دارد باقری جانشینش در پرسپولیس شود، یادآور شد: در این مورد من تصمیم‌گیرنده نیستم. اینکه باقری سرمربی پرسپولیس خواهد شد یا نه بستگی به خودش دارد و اینکه دوست دارد شغل مربیگری را ادامه دهد یا نه.

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که به نظرش کدامیک از هافبک‌های فعلی فوتبال ایران می‌توانند یک کریم باقری دیگر برای تیم ملی باشند، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در تیمم کمال کامیابی‌نیا و احمد نورالهی را دارم، اما آنها برای رسیدن به سطح باقری هنوز کار دارند و قطعاً بهتر هم خواهند شد. البته امید ابراهیمی هم بازیکن بسیار خوبی است و هر سه بازیکن می‌توانند در تیم ملی به سطح بازیکنانی چون باقری برسند. ضمن اینکه نباید فراموش کرد تیموریان هنوز در تیم ملی یک هافبک دفاعی ایده‌آل است.

دیدگاه‌ها