کد خبر : 1284832 | 03 آذر 1394 ساعت 17:41 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد منطقی سعداوی از اسکوچیچ

نعیم سعداوی در گفت و گویی از دراگان اسکوچیچ، سرمربی فولاد خوزستان انتقاد کرده و صحبت های منطقی زده است.

انتقاد منطقی سعداوی از اسکوچیچ
به گزارش "ورزش سه "، مشکلات کنونی و نتایج این فصل تیم فولاد خوزستان انتقادها را به سوی مدیریت و سرمربی روانه کرده است. نعیم سعداوی که از میانه های فصل قبل از این سرمربی جدا شد در این فصل نقدهای زیادی را روانه ی اسکوچیچ کرده است. صحبت های جدید سعداوی با فارس که انتقادهای منطقی به اسکوچیچ انجام داده است را در زیر می خوانیم :

بدترین نتایج تاریخ فولاد در حال رقم خوردن است

همانطور که می‌بینید تیم فوتبال فولاد خوزستان وضعیت مناسبی ندارد و بدترین نتایج تاریخ فولاد در حال رقم خوردن است. این تیم تا پایان هفته دوازدهم 19 گل دریافت کرده و فقط 7 بار موفق به فتح دروازه‌ حریفان شده و با کسب تنها 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. این نتایج نشان می‌دهد که خواسته هواداران تاکنون محقق نشده است. علاوه بر آمار فنی فولاد از لحاظ کیفی هم شرایط خوبی نداشته است.

اتفاقات ورزشگاه غدیر محکوم است

 هر عقل سلیمی این اتفاقات را محکوم می‌کند. بنده هم به نوبه خود این اتفاقات را محکوم می‌کنم. عواقب این رفتارها متوجه فوتبال خوزستان خواهد بود. این مسئله را باید بررسی کرد که چرا باشگاهی که 2 سال قبل کانون هوادارانش در میان تمامی باشگاه‌ها به عنوان بهترین کانون هواداران انتخاب شد، الان به شرایطی رسیده که دچار این مشکلات عدیده می‌شود.هواداران که 2 سال قبل بعد از شکست مقابل استقلال ایستادند و تیم را تشویق کردند حالا شدیدترین اعتراضات را انجام می‌دهند.هیچکس این رفتارها را تائید نمی‌کند.

اسکوچیچ قول قهرمانی داد

فوتبال ورزشی جمعی و گروهی است که ارکان زیادی در آن نقش دارند. نقش‌هایی که در فوتبال ارائه می‌شود متفاوت از یکدیگر است.  فولاد گران‌ترین مربی لیگ را دارد. او قبل از شروع فصل قول قهرمانی داد و در جذب بازیکن اختیار تام داشت. وقتی در این شرایط نتایج تیم مناسب نیست، بیشترین سهم تقصیر متوجه مربی است.

20 سال با فولاد بودم

 بنده سال‌ها در فولاد به عنوان مربی و بازیکن فعالیت کردم و 20 سال با فولاد بودم. همیشه در جهت شکوفایی تیم حرکت کردم و امیدوارم مشکلات فولاد هرچه زودتر به پایان رسد و شرایط رشد تیم فراهم شود. فکر می‌کنم تنها راه رسیدن تیم به موفقیت این است که باشگاه از پیشکسوتان با تجربه و خبره که افرادی دلسوز هستند، نظر مشاوره‌ای بگیرد.

مدیریت از رفتن سرمربی استقبال می کند

همه قبول دارند که فولاد جزو باشگاه‌های خوشنام و دارای ساختار قوی فوتبال ایران است. وضعیت باشگاه و امکانات موجود به شکلی است که کار برای مربیان راحت می‌شود. آرزوی خیلی از مربیان کار کردن در فولاد است. وقتی در این شرایط سرمربی تیم که با باشگاه قرارداد دارد، با باشگاه دیگری وارد مذاکره می‌شود این نشان می‌دهد که یا این مربی تمایلی به ادامه همکاری ندارد و یا اینکه تفکراتش در تیم به بن بست رسیده است. در این شرایط مدیریت هم از رفتن مربی استقبال می‌کند و این ثابت می‌کند که کار مربی با باشگاه به پایان رسیده و تنها یک عامل بازدارنده وجود دارد که آن هم مربوط به محتویات قرارداد در رابطه با فسخ است که گویا باشگاه در صورت فسخ باید مبلغ سنگینی را پرداخت کند که در این شرایط می‌توان به راه حل مناسبی دست پیدا کرد. چناچه باشگاه تصمیم بگیرد فرد دیگری را انتخاب کند، گزینه مربیگری بعدی باید کسی باشد که شناخت کافی از فولاد خوزستان و فوتبال اهواز داشته باشد تا این تیم را از این وضعیت خارج کند.

مردم توان شناخت مقصر را دارند

اگر از بازی اول نتایج وضعیت فولاد را بررسی کنید می‌بینید که هر بار یک عامل جدید برای نتیجه نگرفتن تیم معرفی می‌شود. آب‌ و هوا،‌ داوران، عدم آمادگی بازیکنان، شرایط زمین، بنده و ... بهانه‌هایی بودند که در هر بازی معرفی شدند. این بهانه‌های واهی برای فریب افکار عمومی است و خیلی مصرف داخلی ندارد. به نظرم می‌رسد که باید قبول کنیم فولاد مشکلات فنی زیادی دارد. وقتی ساختار تدافعی تیم را بررسی می‌کنید، تیم 19 گل خورده است در ساختار حمله تیم فقط 7 گل زده است. این نشان از ضعف فنی دارد در این بین لیگ با وقفه‌های زیادی هم روبرو شد که بهترین فرصت برای بهبود نتایج بود که هیچ اتفاق خاصی در این شرایط نیفتاد. باید به مشکلات واقع‌بینانه تر نگاه کرد. مردم آنقدر فوتبال را دقیق نگاه می‌کنند که به راحتی توان شناخت مقصر را دارند.

دیدگاه‌ها