کد خبر : 1284945 | 04 آذر 1394 ساعت 09:51 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل تمرینات مکرر روزبهانی با کشتی گیران

انتشار تصاویری از تمرین کردن احسان روزبهانی بوکسور المپیکی تیم ملی ایران با کشتی گیران با واکنش دبیر فدراسیون بوکس همراه شد.

دلیل تمرینات مکرر روزبهانی با کشتی گیران
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، احسان روزبهانی تنها بوکسور ایرانی است که تا به این لحظه سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ را کسب کرده است. در واقع او نخستین ورزشکاری بود که موفق شد جواز حضور در این آوردگاه حساس و بزرگ بین المللی را کسب کند.

روزبهانی که اغلب به تنهایی تمرین می‌کند، این بار در تمرینات تیم ملی کشتی دیده شده است. پیش از این هم یکبار او در تمرینات این رشته دیده شده بود که مربی‌اش اعلام کرده بود به دلیل تمرینات بدنسازی تنها یکبار با کشتی گیران تمرین کرده است ولی گویا تمرینات احسان به یک یا دو جلسه ختم نمی‌شود و او کم کم بیش از حضور در کنار بوکسورها، در کنار شاگردان بنا تمرین می‌کند.

علی دانشمندفر دبیر فدراسیون بوکس در پاسخ به این پرسش که چرا احسان با کشتی گیران تمرین می‌کند؟، گفت: مربی بدنساز احسان روزبهانی، بشیر معمارزاده مربی بدنساز تیم ملی کشتی فرنگی است که در زمان‌هایی که وی با تیم ملی کشتی تمرین می‌کند، احسان هم در کنار او تمرینات را ادامه می‌دهد.

وی در ادامه افزود: برای سهولت تمرین و حذف خستگی ناشی از رفت و آمد احسان به مجموعه ورزشی انقلاب برای وی در محل آکادمی ملی المپیک اتاق گرفته‌ایم و او شب‌ها را نیز همانجا می‌ماند.

دبیر فدراسیون بوکس همچنین گفت: احسان روزبهانی با جدیت تمرینات خود را زیر نظر اکبر احدی انجام می‌دهد و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد. وی و سایر بوکسورهای تیم ملی APB مدتی در ایتالیا اردو داشتند و دوباره از طرف فدراسیون این کشور دعوت شده اند که به احتمال فراوان مجددا این بوکسورها را به ایتالیا اعزام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها