کد خبر : 1284946 | 04 آذر 1394 ساعت 09:52 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مدیریت فعلی تقصیری در پرونده‌های حقوقی ندارد

طاهری: پرسپولیس مشکل مالی ندارد

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید کادر مدیریت فعلی باشگاه در به وجود آمدن پرونده‌های حقوقی بی تقصیر است.

طاهری: پرسپولیس مشکل مالی ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، علی اکبر طاهری درباره آخرین وضعیت تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: بعد از پیروزی شیرینی که مقابل استقلال اهواز به دست آوردیم شرایط تمرینی و تیمی ما کاملا خوب است و اعضای تیم به دنبال این هستند که با پیروزی مقابل نفت تهران روند پیروزی‌های پر‌سپولیس ا‌د‌ا‌مه‌ یابد. درست است که در ابتدای فصل بنا به دلایلی نتایج دلخواه را نمی‌گرفتیم اما الان شرایط تغییر کرده و همه می‌بینید که پر‌سپولیس هم زیبا بازی می‌کند و هم نتیجه‌ می‌گیرد.

او ا‌دا‌مه‌ داد: دیدار با نفت واقعا برای ما سخت است، چون باید در ورزشگاه تختی به میدان برویم. با این حال با توجه به پتانسیلی که تیم ما دارد مطمئنا می‌توانیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم. امیدوارم که اعضای کادر فنی و بازیکنان تمام تلاششان را انجام دهند تا تیم در مقابل نفت هم به پیروزی برسد.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس درباره پاس نشدن چک اسپانسر هم، خاطر نشان کرد: این مساله اصلا درست نیست و من از رسانه‌ها می‌خواهم که به این موضوع نپردازند، چون در بین هو‌اد‌ا‌ران استرس ایجاد می‌کند. واقعیت این است که ما با اسپانسر قرارداد همکاری داریم و طبق مفاد قرارداد عمل می‌کنیم. مشکلی از نظر مالی نداریم و با مدیریتی که انجام داده‌ایم سعی می‌کنیم هزینه‌های جاری باشگاه را پرداخت کنیم.

او درباره آخرین وضعیت پرونده‌های باشگاه نیز گفت: ما پرونده‌های زیادی داریم که در گذشته قراردادهایی منعقد کرده‌اند و الان ما درگیر آن شده‌ایم. پرونده مانوئل ژوزه یکی از آن پرونده‌ها است. با توجه به درآمدی که داریم فقط می‌توانیم هزینه‌های جاری را پرداخت کنیم، اما در تلاش هستیم یک به یک این پرونده‌های حقوقی را به سر و سامان برسانیم تا باشگاه متضرر نشود. آنچه مشخص است این که مدیریت فعلی در به وجود آمدن این پرونده‌ها بی تقصیر است.


دیدگاه‌ها