کد خبر : 1285056 | 04 آذر 1394 ساعت 16:25 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی با وفاق و برادری می‌تواند به جایگاه واقعی‌اش برسد

شمسایی: 16 سال با انگیزه بودم

وحید شمسایی که نامزد بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا است معتقد است که همه بازیکنان تاسیسات لایق حضور لیست بهترین‌ها بودند.

شمسایی: 16 سال با انگیزه بودم
شمسایی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: سالیانه کارشناسان AFC و فیفا برای انگیزه دادن به بازیکنان، داوران، مربیان و ... بهترین‌ها را اعلام می‌کنند که در این لیست نام من و یک بازیکن دیگر تیم فوتسال تاسیسات دریایی، هم به چشم می‌خورد. در گزینه‌های مختلف بازیکنان موفق زیادی وجود دارند.

او ادامه داد: تیم تاسیسات  کمتر از یکسال و نیم از تشکیل آن نمی‌گذرد که موفق شده دو جام کسب کند و بازیکنان بزرگی را دارد که هرکدامشان می‌توانستند نامزد بهترین بازیکن آسیا باشند.

وی افزود: اینکه شما می‌پرسید چرا من چند سال است در این لیست حضور دارم باید بگویم که من فکر می‌کنم زمانی که بازیکنی نامزد می‌شود و یا جایزه می‌گیرد به ‌اصطلاح در چشم مسوولین می‌آید و من فکر می‌کنم همین مساله باعث شده که بتوانم برای چند پیاپی نامزد بهترین‌های سال  آسیا باشم.

شمسایی در مورد اینکه چطور می‌تواند همیشه خودش را جزو بهترین‌ها حفظ کند، گفت: من سعی کردم همیشه با برنامه ریزی صحیح از زمانم استفاده کنم. من از سال 78 وارد فوتسال شدم و الان که در سال 94 به سر می‌بریم 16 سال است که در این رشته فعالیت دارم و با فوتسال زندگی می‌کنم. من هنوز هم مثل روز اول انگیزه دارم ولی چه کنم که سن بالا می‌رود و با آن کاری نمی‌شود کرد.

او در مورد تیم ملی هم افزود: به عقیده من تیم ملی فوتسال ما رفته رفته به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردد. اگر بازیکنان ما به برادری و وفاق دست پیدا کنند می‌توانند همان جایگاهی را که حق ایران است به‌دست بیاورند.

دیدگاه‌ها