کد خبر : 1285076 | 04 آذر 1394 ساعت 17:21 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

دقیقی: از بازی با سپاهان در خدمت تیم هستم

مهاجم گسترش فولاد به دلیل مشکلات شخصی و تحصیلی دو هفته‌ای را کنار تیمش نبود و از بازی با سپاهان اصفهان می‌تواند آبی‌پوشان تبریز را همراهی کند.

دقیقی: از بازی با سپاهان در خدمت تیم هستم
به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی در مورد شکست مقابل استقلال‌خوزستان در هفته دوازدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: بازی با استقلال‌خوزستان سخت و حریف تیمی جوان و با انگیزه بود و  هر دو تیم به فکر 3 امتیاز مسابقه بودند، متاسفانه روز خوب ما نبود و استقلال‌خوزستان 3 امتیاز بازی را گرفت و جایگاهش در جدول را ارتقا بخشید ما هم از صدر فاصله گرفتیم. امیدوارم در بازی با سپاهان نتیجه بگیریم تا دوباره شرایطمان ایده آل شود.

او در مورد دیدار با سپاهان در هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر ادامه داد: سپاهان همیشه نشان داده است روند ثابتی را طی می‌کند. این تیم قهرمانی‌های متعددی در لیگ و جام‌حذفی دارد و از بهترین تیم‌های لیگ‌برتر در سال‌های اخیر بوده بنابراین بازی سختی داریم اما انگیزه‌هایمان نیز بسیار زیاد است تا بتوانیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و هم اینکه با پیروزی در این دیدار روحیه‌ای مضاعف برای بازی‌های بعدی بگیریم.

مهاجم گسترش فولاد که دو هفته‌ای غیبت داشت در این‌باره می‌گوید: من دو هفته به دلیل مشکلات تحصیلی و شخصی با تیم نبودم و خیلی وقت پیش این موضوع را با آقای کمالوند در میان گذاشتم و از بازی با سپاهان در خدمت تیمم هستم.

بازیکن آبی‌پوشان اهواز در مورد مشکل گلزنی گسترش فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: ما در خط حمله و همچنین آمار گلزنی شرایط آنچنان بدی نداریم. وقتی تیمی در کارهای هجومی خوب باشد از کادرفنی تا مدافعان در آن نقش دارند و بالعکس این قضیه نیز وجود دارد. وقتی یک تیم خوب است در تمامی خطوط همگی خوب عمل می‌کنند. مطمئن باشید در ادامه گسترش فولاد با توجه به شرایطی که دارد وضعیت مناسبی پیدا می‌کند. ما پتانسیل بالایی داریم و دارای بازیکنان بسیار خوبی هستیم، با توجه به این شرایط رتبه خوبی کسب می‌کنیم.

دقیقی در پایان افزود: ان‎شاءالله بتوانم در ادامه لیگ و بازی‌های آینده مثمرثمر باشم. مدتی درگیر مشکلات شخصی و تحصیلی بودم که الان کارهایم تقریبا جمع و جور شده امیدوارم بتوانم مهره بهتری برای گسترش فولاد در آینده باشم.

دیدگاه‌ها