کد خبر : 1285232 | 05 آذر 1394 ساعت 10:55 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

اقدام عجیب کمیته فوتسال برای درآمدزایی

کمیته فوتسال برای رفع بدهی‌ها و پرداخت وامی که برای ساختمان جدیدش گرفته قصد دارد چهار تیم به لیگ یک اضافه کند و از فروش امتیاز آنها درآمدزایی کند.

اقدام عجیب کمیته فوتسال برای درآمدزایی
به گزارش "ورزش سه"، قرار بود لیگ دسته اول فوتسال کشور از بیست و نهم آبان ماه در دو گروه 8 تیمی آغاز شود اما این اتفاق نیافتاد که علتش برای هیچ یک از 16 تیم حاضر در این مسابقات قابل هضم نبود. کمیته فوتسال جلسه‌ای با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یکی برگزار می‌کند که در آن به برخی مدیران لیگ یکی می‌گوید به دلیل اینکه ساختمان جدیدی خریداری کردند و قرار است از هفته آینده در آن مستقر شوند پول کم آوردند و برای اینکه بتوانند وام‌هایشان را پرداخت کنند قصد دارند به هر دو گروه لیگ یک، دو تیم اضافه کنند و از چهار تیمی که به لیگ دسته اول اضافه می‌کنند مبلغ بالایی بگیرند که این مسئله با واکنش مدیران لیگ یکی مواجه می‌شود اما سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال می‌گوید باید این مسئله را بپذیرند.

حال مشخص نیست لیگ یک فوتسال کشور چه زمانی و با چه تعداد تیم آغاز می‌شود چون چند تیم گفتند در پرداخت هزینه با اضافه شدن دو تیم به مشکل خواهند خورد و شاید از مسابقات کنار بکشند.

دیدگاه‌ها