کد خبر : 1285236 | 05 آذر 1394 ساعت 10:50 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

بلان: بازگشت زلاتان بازی را تحت تاثیر قرار داد

لورن بلان، سرمربی پاری سن ژرمن عنوان کرد که بازگشت زلاتان به مالمو، حواس همه را جذب خود کرده بود و بازی را تحت تاثیر قرار داده بود.

بلان: بازگشت زلاتان بازی را تحت تاثیر قرار داد
به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته موفق شد 5-0 مالمو را شکست دهد و زلاتان، یک گل مقابل تیم سابقش به ثمر رساند. او به شدت مورد تشویق هواداران مالمو قرار گرفت و پس از بازی بلان عنوان کرد که این موضوع، بازی را تحت تاثیر قرار داده بود.
او گفت:" با انجام بازی خودمان توانستیم کنترل این دیدار را در دست بگیریم. البته با بازگشت زلاتان به مالمو، کمی  هدف اصلیمان را فراموش کردیم. تمرکز ما را به سمت هدفمان برد و در دقیقه 15 کار را برای مالمو سخت کردیم.برای یک پیروزی خوب به تمرکز در این بازی نیاز داشتیم."
تیم بلان در طول فصل تنها یک شکست تجربه کرده است. او در این رابطه گفت:" فصل خیلی خوبی پشت سر می‌گذاریم ولی این سوال دائما از من پرسیده می‌شود. در پاریس، به محض اینکه بازی مساوی شود، یک فاجعه رخ داده است و اگر ببازیم که سونامی می‌شود. آنها (رئال) می‌تواند تمام بازی هایش را ببرد. ما فقط یک بازی را باختیم و همان یک بازی کار را برایمان سخت کرد زیرا می‌توانستیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم."

دیدگاه‌ها