کد خبر : 1285643 | 07 آذر 1394 ساعت 11:51 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

سجادی: نمی‌توانیم به سرخابی‌ها پول بدهیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت که این وزارتخانه نمی‌تواند به لحاظ قانونی به دو تیم پرطرفدار پایتخت کمک مالی کند.

سجادی: نمی‌توانیم به سرخابی‌ها پول بدهیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نصرالله سجادی صبح امروز (شنبه) از اردوی تیم ژیمناستیک ترامپولین در دو رده سنی جوانان و نوجوانان که قرار است به مسابقات جهانی دانمارک اعزام شوند، بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: با توجه به اعزام این تیم به مسابقات جهانی امروز از نزدیک به محل برگزاری اردو آمدیم تا شاهد تمرینات آنها باشیم. این ژیمناست‌ها زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم حاصل تلاش خود را به دست بیاورند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش ادامه داد: ژیمناستیک رشته‌ای است که نسبت به سایر رشته‌ها به لحاظ امکانات شرایط خوبی ندارد، ما نگاه ویژه‌ای به این رشته پایه‌ای داریم و بر همین اساس ژیمناستیک در کمیته ورزش‌های پایه قرار گرفته است. از 7 رشته قرار گرفته در این کمیته خواسته شده که تا پایان آذر ماه طرح و برنامه 4 ساله‌ای را ارائه کنند تا پس از تصویب در وزارت ورزش به صورت ویژه از آنها حمایت شود.

سجادی درباره برگشت خوردن چک اعضای تیم استقلال و اینکه آیا وزارت ورزش می‌تواند به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال کمک مالی کند، گفت: ما نمی‌توانیم به لحاظ قانونی پول بدهیم. این دو باشگاه با اسپانسر قرارداد بسته‌اند تا از آن طریق حمایت مالی صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها