کد خبر : 1285645 | 07 آذر 1394 ساعت 11:58 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

بازیکنان مشکلات مالی‌شان را پیش من می‌آورند

مبعلی: دنبال انتقام گرفتن از برانکو نیستم

ایمان مبعلی معتقد است که هنوز معلوم نیست که در مقابل پرسپولیس شرایط بازی کردن از ابتدای بازی را دارد و یا به عنوان بازیکن تعویضی به زمین خواهد رفت.

مبعلی: دنبال انتقام گرفتن از برانکو نیستم
مبعلی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من دیدم در رسانه‌ها مطرح‌شده بود که من به دیدار مقابل پرسپولیس به عنوان بازی انتقامی از برانکو نگاه می‌کنم. باید در این مورد بگویم که من اصلاً به این مساله فکر نمی‌کنم. برانکو را هم دوست دارم و به نظر من مربی خوبی است و فکر می‌کنم که جایگاه این تیم خیلی بیشتر از این حرف‌ها است.

شاید برانکو مقصر دعوت نشدنم به تیم ملی نبود

 وقتی به فصلی که سر انجام باعث شد تا من در جام جهانی نباشم، نگاه می‌کنم. با خودم می گویم شاید اصلاً آقای برانکو در این زمینه مقصر نبود. شاید اتفاقات دیگر در جریان بود که او مجبور شد چنین تصمیماتی بگیرد. من پیش از آن 5 سال ملی پوش بودم ولی وقتی به یک‌باره در یک فصل حتی جزو لیست دعوت شدگان به تیم ملی هم نیستی، مسلم است که جای شبهه به وجود می‌آید. من حتی یک‌بار هم در طی فصل منتهی به جام جهانی دعوت نشدم که بخواهم خط بخورم، ولی برای اینکه خودم اذیت نشوم آن داستان‌ها را فراموش کرده‌ام. چون اگر دائم بخواهی دنبال ناراحتی و انتقام باشی خودت آسیب می‌بینی. ضمن اینکه فکر می‌کنم اگر در آن زمان خواسته یا ناخواسته به من بدی شد و از تیم ملی در جام جهانی جا ماندم ولی شکرگزار هستم که باعث شد 6،5 سال لژیونر باشم.

بازی استقلال در خورد هواداران پر تعداد این تیم نیست

 متاسفانه نفت در دیدار جام حذفی مقابل استقلال حذف شد. رحمتی مرد شماره یک آبی‌ها در بازی بود که شب استقلال بود. ولی فوتبال است دیگر و فوتبالیست‌ها یاد گرفتند که بازی گذشته را فراموش کنند. ولی فکر می‌کنم که فوتبالی که استقلال با این تعداد هوادار بازی می‌کند در خور نام این تیم نیست. درست است که این تیم 10 نفره شد ولی ما دیدیدم که خیلی از تیم‌ها حتی بعد از 10 نفره شدن هم نتیجه را بر می‌گردانند. به هر حال بدشانسی‌ها و مشکلاتی در خانواده نفت وجود دارد که متاسفانه باعث شده تا بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند.

بازیکنان مشکلات مالی‌شان را پیش من می‌آورند

 شما سؤال کردید که آیا مشکلات مالی حل شده است. باید بگویم در حالی که دو بازی تا پایان نیم فصل لیگ سپری شده و با تمام تلاش‌های مدیریت و آقای منصوریان که برای رفع این مساله می‌کشند. هنوز مشکلات مالی در تیم ما وجود دارد. اگر واقع‌بینانه به این مساله نگاه کنیم. فوتبالیست‌های کمی در کشور ما هستند که آن‌قدر پول جمع کرده داشته باشند که بتوانند حتی اگر دو سال هم پولی نگیرند، زندگی کنند. بسیاری از فوتبالیست‌ها درست مثل یک کارمند نیازمند حقوق مرتب و منظم هستند تا زندگی‌شان را پیش ببرند، ولی اکثر بازیکن‌ها این شرایط را ندارد و با متاسفانه مشکلات مالی باعث می‌شود که به‌صورت ناخواسته تمرکز لازم را در بازی‌ها نداشته باشند و به این ترتیب شانس‌های خوب فصل آینده را نیز از دست می‌دهند. چون در دنیای فوتبال، فوتبالیست‌ها نان فصل قبل را می‌خورند. یعنی وقتی تو در این لیگ امسال خوب باشی دیده می‌شود و برای سال آینده می‌توانی قرارداد خوبی ببندی و این مساله نشان می‌دهد که هیچ‌وقت بازیکنی در زمین کم نمی‌گذارد چون درنهایت این مشکل به خود او لطمه می‌زند. من به عنوان بزرگ تیم در جریان مشکلات بسیاری از بازیکنان هستم و امیدوارم که هر چه زودتر شرایطی فراهم شود تا مشکلات مالی نفت حل شود.

دیدگاه‌ها