کد خبر : 1285940 | 08 آذر 1394 ساعت 15:13 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با سپاهان را فراموش کرده ایم

گل‌محمدی: فقط به سه امتیاز فکر می کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید بازی با سپاهان را فراموش کرده ایم و به دنبال موفقیت و کسب پیروزی در بازی فردا برابر پدیده هستیم.

گل‌محمدی: فقط به سه امتیاز فکر می کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، یحیی گل محمدی درباره شرایط ذوب آهن پیش از دیدار با پدیده در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: حق نداریم نسبت به مسابقات لیگ بی تفاوت باشیم، ما با تمام توان و تمرکز به مصاف پدیده می‌رویم و هدفمان پیروزی و کسب 3 امتیاز در این بازی است.
وی ادامه داد: بازی با سپاهان را فراموش کرده ایم و آماده دیدار با پدیده هستیم، در بازی فردا فقط به 3 امتیاز فکر می‌کنیم. پدیده به لحاظ فوتبالی در سطح کیفی خوبی قرار دارد و از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است.

گل محمدی با بیان اینکه در این دیدار محروم نداریم گفت: مهرداد قنبری، محمد نژاد مهدی، کاوه رضایی و محمدرضا عباسی مصدومان ما در این دیدار هستند که امیدواریم بازیکنان جایگزین بتوانند به خوبی جای آنها را پر کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از مردم اصفهان و هواداران خوب ذوب آهن درخواست می‌کنیم تیم ما را تنها نگذارند و با حضور خود به بازیکنان دلگرمی بدهند. هرچند می‌دانیم بازی در روز میانی هفته زمان خوبی برای حضور هواداران نیست اما امیدوارم هواداران ذوب آهن ما را در این دیدار تنها نگذارند.

وی همچنین در ارتباط با تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر گفت: این تعطیلات می توانست فرصت خوبی برای ملی پوشان امید باشد تا با بازی کردن در لیگ برتر بیشتر در شرایط مسابقه قرار گیرند ضمن اینکه با این تدبیر دو هفته هم لیگ برتر ادامه پیدا می کرد. این موضوع از فشردگی رقابتها در ادامه رقابتهای لیگ برتر جلوگیری می کرد و به تبع آن کار سازمان لیگ و باشگاهها را برای ادامه مسابقات راحتتر می کرد.متاسفانه بار دیگر به این مسئله توجه نشد و باشگاهها باید تعطیلاتی سخت را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها