کد خبر : 1286155 | 09 آذر 1394 ساعت 11:46 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

برایانت در پایان فصل بازنشسته می‌شود

کوبی برایانت، بالاخره تصمیم گرفت پس از 20 سال بازی در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا و تیم لس آنجلس لیکرز بازنشسته شود.

برایانت در پایان فصل بازنشسته می‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سومین بازیکن امتیازآور تاریخ NBA در سال 1996 از دبیرستان به صورت مستقیم وارد لیگ NBA شد و توانست با تیم لیکرز، 5 عنوان قهرمانی و 17 بار حضور در تیم ستاره‌ها (All-Star) را تجربه کند. او 20 سال برای لیکرز بازی کرد که طولانی‌ترین زمان حضور در یک تیم در تاریخ لیگ به حساب می‌آید. برایانت همچنین 2 مدال طلای المپیک را نیز در کارنامه دارد.

بازیکن 37 ساله لیکرز در این مورد گفت: قلب من هنوز می‌زند و ذهنم قادر است فشارها را تحمل کند ولی بدنم می‌داند که زمان خداحافظی فرا رسیده است.

3 فصل گذشته لیگ برای برایانت اما با مصدومیت‌های شدیدی که برایش پیش آمد، یک کابوس بود. او در 2 فصل گذشته تنها 41 بازی برای تیمش انجام داد و در 15 بازی فصل جاری نیز تلاش زیادی کرد تا در کنار جوانان تیم لیکرز نتایج خوبی بگیرد اما نتیجه آن 13 شکست و 2 پیروزی بود.

تماشاگران حاضر در سالن استیپلز سنتر، عصر یکشنبه پیش از رویارویی دو تیم لیکرز و پیسرز، پاکتی سیاه با پوششی طلایی دریافت کردند که از قول کوبی برایانت در آن چنین نوشته شده بود: آنچه شما برای من انجام دادید، بسیار بزرگ‌تر از تمام کارهایی است که من برای شما انجام دادم. من تمام لحظاتی را که پیراهن لیکرز بر تنم بود به خاطر دارم و به آن افتخار می‌کنم. علاقه من به این شهر، این تیم و تک تک هواداران لیکرز هرگز کم نمی‌شود. از همه شما سپاسگزارم.

کوبی برایانت در چند ماه گذشته بارها گفته بود که هنوز برای اعلام زمان بازنشستگی خود مردد است اما با نتایج ضعیفی که لیکرز در این فصل گرفت، تصمیم خود را قطعی کرد و در پایان این فصل برای همیشه از NBA خداحافظی می‌کند.


دیدگاه‌ها