کد خبر : 1286508 | 10 آذر 1394 ساعت 15:51 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل خروج نام کفشگری از دیدار برابر نفت

مهرداد کفشگری در حالی که کامیابی نیا در برابر نفت محروم بود، جایی در لیست برانکو ایوانکوویچ نداشت.

دلیل خروج نام کفشگری از دیدار برابر نفت
به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی باتجربه پرسپولیسی ها که در فصول گذشته نیز بارها موج انتقادی را روبروی خود دیده است در حالی که تصور می شد با توجه به غیبت کمال کامیابی نیا در برابر نفت در ترکیب 11 نفره این تیم قرار گیرد، جایی در لیست 18 نفره هم نداشت تا صحبت از عدم اعتماد برانکو به این بازیکن به میان بیاید.

در این ارتباط گفته می شود مشکلی که بین این بازیکن و سرمربی تیم چندی قبل به وجود آمده بود از دلیل بازی نکردن مهرداد کفشگری در برابر نفت تهران است. ماجرا از جایی آغاز شد که این بازیکن در ترکیب این تیم برابر استقلال اهواز قرار نداشت و باعث نارضایتی اش شد. او نارضایتی اش را با عدم حضور در بازی دوستانه در نظر گرفته شده توسط برانکو در برابر پاراگ به نمایش گذاشت. این اتفاق در نهایت باعث شد تا برانکو برای دیدار حساس برابر نفت تهران هم حسابی روی این هافبک مازنی نکند و ترکیب تیمش را با تغییرات مواجه کند.

 با توجه به این شرایط به نظر می رسد پایان همکاری کفشگری و پرسپولیس سر رسیده و حتی تکذیب برانکو در مصاحبه هایش هم نمی تواند دلیل بر عدم وقوع این اتفاق باشد. جایی که برانکو با زیرکی در کنفرانس قبل از بازی خود برابر نفت در برابر این سوال اینطور پاسخ داد که این مسائل رازی بین باشگاه و کادرفنی و حتی در زمانی که در کرواسی و دینامو حضور داشت این مساله در بین انتقال یکی از بازیکنانش به باشگاه آرسنال رعایت شد. برانکو نمی خواهد در این شرایط حساس تیمش را با بحران و حاشیه جدی مواجه کند و مطمئنا او در نیم فصل چاره ای برای بازیکنانی که نتوانسته اند در قالب تاکتیکی او جای بگیرند خواهد اندیشید.

دیدگاه‌ها