کد خبر : 1286553 | 10 آذر 1394 ساعت 19:23 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ والیبال تحت مدیریت درخشنده

سعید درخشنده مدیر کمیته رویداد های بین المللی با حفظ سمت به عنوان رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال منصوب شد.

لیگ والیبال تحت مدیریت درخشنده
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با توجه به درخواست استعفای منوچهر پورحسن رئیس سازمان لیگ از این سمت، به علت فشار و حجم کاری و مشکلات روحی و جسمی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با استعفای وی موافقت کرد و سعید درخشنده مدیر کمیته رویداد های بین المللی را با حفظ سمت به عنوان رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال منصوب کرد.
داورزنی در این خصوص گفت: آقای پورحسن تا کنون چندین مرتبه درخواست استعفا کرده بودند ولی ما با این موضوع موافقت نکرده بودیم ولی در این شرایط با توجه به فشار زیاد کاری و شرایط روحی و جسمی ایشان این بار با استعفای وی موافقت کردیم. چرا که سلامتی آقای پور حسن برای ما اهمیت بیشتری داشت. به همین منظور آقای سعید درخشنده را که هم اکنون به عنوان مدیر کمیته رویداد های بین المللی هستند و تجربه زیادی در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی دارند و هرساله از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان ناظر و مسئول برگزاری مسابقات بین المللی انتخاب می شوند را به عنوان رئیس سازمان لیگ منصوب کردیم تا بتوانیم نحوه برگزاری مسابقات داخلی را بیش از پیش به استانداردهای بین المللی نزدیک تر کنیم.
وی افزود: پورحسن خسته شده بود، به او استراحتی موقت دادیم و مطمئنا در آینده و درموقعیت های دیگر از حضور و تجربه آقای پورحسن نیز استفاده خواهیم کرد. البته درخشنده تجربه و مهارت کافی برای پذیرفتن این مسئولیت را دارد و در آخرین رویداد مهم امسال در مسابقات جام جهانی به عنوان ناظر در این مسابقات حضور داشت.

دیدگاه‌ها