کد خبر : 1287188 | 14 آذر 1394 ساعت 17:44 | 138.1K بازدید | 11 دیدگاه

روزنامه الوطن خبرداد:

مربی ام صلال آندو را نمی خواهد (عکس)

بنابه اعلام روزنامه الوطن، بولنت مربی ترک ام صلال تمایلی به حفظ دو بازیکن تیمش که یکی از آنها آندرانیک تیموریان است، ندارد.

مربی ام صلال آندو را نمی خواهد (عکس)
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه الوطن، باشگاه ام صلال در ژانویه آتی با آندو تیموریان، هافبک ایرانی اش و جرمی هافبک هجومی اش قطع همکاری خواهد کرد. بولنت که از ابتدا هم با حضور آندو در ام صلال مخالفت داشت ظاهرا موافقت مدیران ام صلال را به دست آورده است. آندو با تصمیم مدیران این باشگاه به تیم قطری پیوسته بود.

علت این قطع همکاری این است که کادرفنی این تیم از عملکرد و استمرار این دو بازیکن رضایت ندارد، اتفاقی که برای باجیو، مهاجم گلزن این تیم کاملا برعکس است و از عملکرد وی رضایت کامل وجود دارد. بولنت و ام صلال به شدت به دنبال جذب دو بازیکن جدید هستند تا بتوانند خود را به جمع 4 تیم نهایی لیگ ستارگان قطر راه پیدا کنند.

1079163

تیموریان که قبلا در تیم الخریطیات قطر توپ می زد، یک فصل کامل در قطر دوام آورد اما قبل تر با شرایطی مشابه از لیگ دسته اول انگلیس به ایران بازگشت و در تراکتورسازی درخشید. به نظر می رسد این سناریو برای کاپیتان تیم ملی ایران در حال تکرار است و این اتفاق در حالی می افتد که وی در جدیدترین اظهارنظر خود راجع به زندگی در قطر و بازی در ام صلال از رضایت کامل خود سخن گفته بود.

بدون شک کاپیتان تیم ملی ایران در صورت جدایی از ام صلال یکی از بازیکنان مهم فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

دیدگاه‌ها