کد خبر : 1287616 | 16 آذر 1394 ساعت 13:59 | 64.8K بازدید | 10 دیدگاه

لژیونرهای ایرانی، در هفته ای که گذشت

از طوفان گوچی تا غیبت سردار

لژیونرهای ایرانی حاضر حاضر در لیگ های مختلف، در هفته گذشته نیز برای تیم های شان به میدان رفتند که به نوعی می توان موفق ترین آنها را رضا قوچان نژاد دانست.

از طوفان گوچی تا غیبت سردار
به گزارش "ورزش سه"، از شانزده لژیونر ایرانی حاضر در لیگ های مختلف در هفته ای که گذشت تنها 8 نفر از آنها به میدان رفتند، دو بازیکن از 8 بازیکن غایب، یعنی مرتضی پورعلی گنجی و مهرداد بیت آشور به دلیل اتمام بازی های شان نمی توانستند به میدان بروند.

انگلیس – چالتون، رضا قوچان نژاد

1079425

قوچان نژاد را به نوعی می توان بهترین لژیونر ایران در هفته ای که گذشت دانست، وی در 5 دقیقه ابتدایی بازی تیم های چارلتون و برایتون توفان به پا کرد و ضمن ارسال یک پاس گل، سومین گل خود در این فصل را به ثمر رساند. هرچند گوچی 90 دقیقه در میدان حاضر بود و توانست عملکرد خوبی داشته باشد اما تیم وی در نهایت این بازی را با نتیجه 3 بر 2 شکست خود تا این روزها وضعیت وخیمی در لیگ دسته اول انگلیس(چمپیون شیپ) داشته باشد و در رده بیست و دوم قرار بگیرد. آنها در بازی بعدی خود، به مصاف تیم لیدز می روند.

1079469

آلمان – اف اس وی فرانکفورت، احسان حاج صفی

حاج صفی بعد از محرومیت حاصل از اخراج در بازی قبلی، در دیدار برابر مونیخ 1860 به میدان رفت و 65 دقیقه نیز برای تیمش بازی کرد، البته حاج و صفی فرانکفورتی هااین بازی را توانستند با یک گل به سود خود به پایان برسانند و بعد از 22 امتیازی شدن در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرند. آنها در بازی بعدی خود به مصاف آربی لاپزیک خواهند رفت.

1077961

آلمان – آرمینیا بیله فلد، دانیال داوری

گلر سابقا ملی پوش فوتبال ایران این هفته را نیز مانند باقی بازی های تیمش روی نیمکت نشسته بود و تماشاگر بازی تیمش در مقابل کارلسروهه بود، آنها در این دیدار موفق شدند این تیم را با نتیجه 2 بر 1 از پیش رو بردارند و با 20 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی جا بگیرند. آرمینیا در بازی هجدهم خود به مصاف سنت پائولی می رود.

1079470

هلند – آلکمار، علی رضا جهانبخش

1079111

وینگر ملی پوش فوتبال ایران نیز در این هفته در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت و 60 دقیقه برای تیمش بازی کرد، جهانبخش در این بازی برای اولین بار در پست پشت مهاجم به بازی گرفته شد، پستی که می توان جهانبخش را در آن ناموفق دانست، این بازی با یک گل به سود آدودنهاگ به پایان رسید تا 18 امتیازی بماند در رده دهم جدول رده بندی جاخوش کند. بازی بعدی آنها در برابر پی ای سی ول قرار خواهند گرفت.

1079473

یونان – پانیونیوس، کریم انصاری فرد

1078077

انصاری فرد با درخشش در بازی قبلی توانست در این بازی هم به صورت ثابت در میدان حاضر شود و 90 دقیقه را به صورت کامل در بازی حضور داشته باشد، این بازی که برای این تیم از حساسیت زیادی برخوردار بود در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود حریف این تیم یعنی پائوک به پایان رسید تا پانیونیوس 22 امتیازی باقی بماند و به دلیل تفاضل گل بدتر در رده پنجم جدول رده بندی سوپرلیگ یونان قرار بگیرد. آنها بازی بعدی خود را در برابر تیم نامدار آاک آتن قرار خواهند گرفت.

1079472

روسیه – روستوف، سردار آزمون، سعید عزت الهی

دو بازیکن ایرانی تیم روستوف نتوانستند در بازی این تیم برابر روبین کازان به میدان بروند، آزمون به دلیل گذار از دوران نقاهت مربوط به عمل بینی خود نتوانست در این بازی حضور پیدا کند و عزت الهی نیز به دلیلا همان مشکل اداری معروف تا قبل از نیم فصل نمی توانست برای روستوف بازی کند. شاگردان قربان بردیف در این بازی نیز به موفقیت های خود ادامه دادند و توانستند با یک گل به برتری برسند و با تنها 3 امتیاز کمتر از زسکا مسکو و با 34 امتیاز در رده دوم لیگ روسیه قرار داشته باشند.
نکته جالب در مورد این لیگ این است که به دلیل سرمای هوا، بعد از پایان بازی های این هفته، این لیگ به مدت سه ماه تعطیل خواهد بود و در آنها در اولین بازی بعدی خود باید به سراغ تیم کریلیا سووتف بروند.

1077911

روسیه – روبین کازان، علی رضا حقیقی

دروازه بان ملی پوش تیم ملی ایران بازی اخیر این تیم را نیز از روی نیمکت تماشا کرد و نظاره گر اتوگل دروازه بان اصلی تیمش بود، روبین کازان در این بازی نتوانست از سد روستوف و مربی سابق خود بگذرد و با یک گل نتیجه بازی را از دست داد، آنها که با 20 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی ایستاده اند بعد از تعطیلی سه ماهه به سراغ تیم کوبان کراسنودار خواهند رفت.

1079471

قطر – العربی، اشکان دژاگه

اشکان و العربی پس از شروع خوبشان در لیگ ستارگان قطر، این روزها کمی افول کرده اند و بازی اخیرشان در برابر ام صلال را نیز با تساوی یک بر یک به پایان رساندند، البته دژاگه که یکی از کلیدی ترین مهره های این تیم است در این بازی هم نود دقیقه برای تیمش به میدان رفت و در کسب یک امتیاز این تساوی شریک بود. آنها اکنون 20 امتیازی شدند و به رده چهارم جدول صعود کردند. بازی بعدی اشکان و یارانش نیز در مقابل مسیمیر به کاپیتانی محمد نوری است.

1078920

قطر – الغرافه، مسعود شجاعی

شجاعی که در بازی قبلی برای تیمش گلزنی کرده بود در این بازی نیز تلاش زیادی داشت تا بتواند گلزنی خود را ادامه دهد اما 86 دقیقه حضور وی در میدان کافی نبود تا وی بتواند این کار را بکند و در نهایت الغرافه که با صدرنشین مطلق این بازی ها، الریان بازی داشت با نتیجه دو بر صفر بازنده از زمین بیرون آمد تا این تیم کماکان با 14 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار بگیرند. آنها در بازی بعدی به سراغ تیم قعرنشین قطر می روند.

1079305

قطر – مسیمیر، محمد نوری

مسیمیری ها به همراه کاپیتان ایرانی خود یعنی محمد نوری بالاخره توانستند سنت شکنی کنند و پس از تنها سه امتیازی که به دست آورده بودند در این بازی در مقابل الاهلی نیز به یک تساوی برسند و چهارمین امتیاز خود را در این فصل به دست بیاورند. یاران نوری در این فصل تنها 4 امتیاز به دست آوردند و در قعرجدول لیگ ستارگان قطر حضور دارند. بازی بعدی مسیمیر در برابر تیم العربی است.

قطر – الاهلی، مجتبی جباری

جباری که در بازی اخیر تیمش نیز به صورت کامل حضور داشت نیز نتوانست موثر واقع شود و مانع از به خطر افتادن زلاتکو کرانچار شود، آنها این هفته در برابر تیم قعرنشین مسیمیر قرار گرفته بودند اما درنهایت نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک به دست بیاورند. الاهلی با این تساوی 14 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت، بازی بعدی آنها در برابر تیم لخویاست.

1070421

قطر – الاهلی، پژمان منتظری

مدافع ملی پوش الاهلی بازی حساس این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داد، منتظری در دیدار قبلی الاهلی در دقیقه 22 مصدوم شد و از بازی بیرون رفت.

قطر – ام صلال، آندو تیموریان

کاپیتان تیم ملی ایران نیز در این بازی حضور نداشت، وی به دلیل 4 اخطاره شدن بازی این تیم در مقابل العربی را از دست دهد، دیداری که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و باعث شد ام صلالی ها 18 امتیازی شوند و در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرند.

1079474

دیدگاه‌ها