کد خبر : 1289109 | 23 آذر 1394 ساعت 11:00 | 43.8K بازدید | 3 دیدگاه

مصدوم، نیمکت نشین و بازنده؛

هفته سیاه لژیونرها در مغرب و مشرق

در هفت بازی دو روز اخیر که طی آن لژیونرهای ایرانی به میدان رفتند، هیچ کدام از آنها به پیروزی نرسیدند.

هفته سیاه لژیونرها در مغرب و مشرق
به گزارش "ورزش سه"، در دو روز گذشته هفت تیمی که بازیکنان ایرانی را در اختیار دارند به میدان رفتند اما در کمال ناباوری هیچکدام از آنها در بازی های خود به پیروزی نرسیدند.

روز شنبه ابتدا پانیونیوس و کریم انصاری فرد در مقابل آ ا ک آتن قرار گرفتند، آنها در این بازی که مهاجم ایرانی خود نود دقیقه در میدان داشتند نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا کنند، بنابراین 23 امتیازی شدند و در همان رده سوم جدول رده بندی لیگ یونان قرار گرفتند.

1072473

روز شنبه دیدار دیگری نیز برگزار شد و چارلتون به همراه مهاجم ایرانی خود در مقابل تیم لیدز حاضر شد، حضور 81 دقیقه ای رضا قوچان نژاد نیز نتوانست مانع از تساوی بدون گل تیمش شود و پس چارلتون نیز تنها یک امتیاز توانست به دست بیاورد و در رده بیست و یکم جدول رده بندی دسته اول انگلیس (چمپیون شیپ) قرار بگیرد، البته گوچی در این بازی از داور مسابقه یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

1079475

اما در روز یکشنبه بازی های زیادی برگزار شد که تمام آنها منجر به باخت بازیکنان ایرانی شد، در اولین دیدار این روز آلکمار به همراه علی رضا جهانبخش قدم به میدان گذاشت اما شکست دو بر یک در برابر زوله نتیجه نهایی دیداری بود که وینگر ایرانی آلکمار نود دقیقه در آن به میدان رفت، بازیکنی که البته یک کارت زرد نیز در طول بازی دریافت کرد. آلکمار پس از این شکست 18 امتیازی ماند و به رتبه یازدهم جدول رده بندی لیگ هلند سقوط کرد.

1080560

در بازی دوم روز یکشنبه ناکامی دیگری رقم خورد و احسان حاج صفی که از ابتدا تا انتهای دیدار فرانکفورت و لایپزیک در زمین حاضر شد نتوانست مانع از شکست سه بر یک تیمش در مقابل صدرنشین شود، آنها با این شکست نتوانستند از 22 امتیاز فراتر روند و به رتبه دوازدهم جدول نزول کردند.

1077961

سه بازی نیز در این روز در لیگ قطر هم انجام شد و العربی البته بدون اشکان دژاگه در برابر السیلیه قرار گرفت، آنها که ستاره ایرانی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند نتوانستند در این بازی نتیجه ای بهتر از شکست دو بر صفر به دست بیاورند و 23 امتیازی و در همان رده چهارم جدول بمانند.

1079899

دو بازی دیگر روز یکشنبه نیز همزمان آغاز شد، الغزافه که مسعود شجاعی را به طور کامل در میدان داشت نتوانست در برابر حریف پایین جدولی خود موفق شود و با نتیجه دو بر صفر بازی را به حریف واگذار کرد، الغرافه با این شکست نتوانست از امتیاز 15 بالاتر برود و  به رده سیزدهم لیگ ستارگان قطر سقوط کرد.

1077104

در آخرین بازی نیز ام صلال که امید زیادی به حضور در بین چهار تیم صدر جدول داشت در برابر الخریطیات قرار گرفت، آنها در حالی که نود دقیقه کاپیتان تیم ملی ایران را نیز در میدان داشتند در نهایت شکست سنگینی را متحمل شدند و سه بر صفر بازی خود را به این تیم واگذار کردند و با همان 21 امتیازی که از قبل داشتند در رده ششم جدول جاخوش کردند.

امروز نیز سه تیم دیگر که بازیکنان ایرانی در اختیار دارند به میدان می روند، الاهلی با مجتبی جباری و بدون پژمان منتظری، مسیمیر با محمد نوری و آرمینیا بیله فلد بدون دانیال داوری.

گفتنی است که باقی لژیونرهای ایرانی این روزها بازی ندارند.

عزت الهی، آزمون و حقیقی در تعطیلات نیم فصل لیگ روسیه به سر می برند و پورعلی گنجی و مهرداد بیت آشور نیز بازی های فصل خود را به پایان رساندند.

1028594

آخرین نکته دراین باره که البته قابل توجه نیز هست احتمال بالای حضور دروازه بان اول تیم ملی ایران در تیمی که به غیر از روبین کازان است، علی رضا حقیقی به احتمال زیاد در ژانویه روسیه را به مقصد اسپانیا و یا انگلیس ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها