کد خبر : 1289283 | 23 آذر 1394 ساعت 18:45 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن-یووه در یک هشتم لیگ قهرمانان

واکنش بایرنی ها به رویارویی با یوونتوس

بی شک دیدار بایرن مونیخ و یوونتوس، یکی از جذاب ترین و مهمترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

واکنش بایرنی ها به رویارویی با یوونتوس
به گزارش "ورزش سه"، آخرین رویارویی دو تیم در این رقابت ها، به مرحله یک چهارم نهایی فصل 13-2012 برمی گردد که بایرن با پیروزی 2-0 در هر دو دیدار رفت و برگشت، مقتدرانه راهی مرحله بعد شد و در نهایت عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
دو تیم در فصل 10-2009 هم در مرحله گروهی با هم روبرو شدند و بایرنی ها با پیروزی 4-1 در خانه یووه، در حالی که بیانکونری برای صعود به یک تساوی نیاز داشت، راهی مرحله بعد شده و تا فینال نیز پیش رفتند.

توماس مولر، مهاجم ارزشمند بایرن در همین زمینه گفت:" یوونتوس حریف بسیار بسیار زیرکی است و با داشتن ماریو مانژوکیچ در خط حمله، از همیشه خطرناک تر. ما مانژوکیچ را از زمان حضورش در بایرن می شناسیم و می دانیم که چه توانایی هایی دارد. بایرن خاطرات خوبی از رویارویی با یوونتوس دارد ولی این بازی متفاوت تر از همیشه است. من بی صبرانه منتظر بازی در یوونتوس استادیوم هستم. تجربه بزرگی خواهد بود."

فیلیپ لام، کاپیتان بایرن نیز در مورد این قرعه گفت:" یوونتوس-بایرن بازی بزرگی خواهد شد؛ یک دیدار کلاسیکو اروپایی. یوونتوس تیم قدرتمندی است که فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان نیز رسید. دیدار مقابل این تیم چالش بزرگی خواهد بود ولی ما هدفمان رسیدن به یک چهارم نهایی است و برای این مهم همه توانمان را به کار خواهیم بست."

دیدگاه‌ها